הערב (18:30) תתקיים ישיבת מועצת עיר שלא מן המניין לאחר הפוגה של כחודשיים. יבגני איזנשטט, חבר סיעת 'ישראל ביתנו', צפוי להעלות לדיון שתי הצעות לסדר הנוגעות בעבודת אגף הפיקוח העירוני.
"הפקחים והפקחיות עובדים בתנאים לא פשוטים", אומר איזנשטט, "הם עומדים במשך שבע שעות בשמש היוקדת ובגשם השוטף, ונאלצים להתמודד עם מחסור בתנאים שיקלו על עבודתם. כמובן שאם תנאי עבודתם ישתפרו גם השירות לאזרח ישתפר".
1 צפייה בגלריה
ישיבת מועצת העיר בת ים | צילום: קובי קואנקס
ישיבת מועצת העיר בת ים | צילום: קובי קואנקס
ישיבת מועצת העיר בת ים | צילום: קובי קואנקס
בין השאר טוען איזנשטט כי "הפקחים אשר אין באפשרותם לגשת למקור מים או מקרר נמנעים מלהביא עמם אוכל ונאלצים לרכוש אוכל ושתייה אצל אותם בעלי עסקים שלעיתים הם נאלציםלתת להם דוחות במסגרת עבודתם, דבר שאינו נעים ואף מקשה על העבודה".
מה מציע איזנשטט? אספקת תיק עם לוגו של העירייה לפקחים שבהם יוכלו לקחת את הציוד שלהם, וחלוקת בקבוק מים בתחילת משמרת ומנת מזון אשר תגיע אליו במהלך המשמרת. לבסוף, מציע חבר המועצה, לחלק תלוש לרכישת משקפי שמש מכיוון שהינם עובדים בחוץ ולא בתנאי משרד.
בהצעתו השנייה לסדר, מציע איזנשטט לצייד את הפקחים של עיריית בת ים במצלמות גוף. "עובדי הפיקוח עושים עבודה לא פשוטה בכלל", הוא מסביר, "וכתוצאה מכך הם נתקלים לעיתים באגרסיות המופנות כלפיהם. מצד שני ישנם תושבים שטוענים ליחס לא הולם כלפיהם מצד הפקחים".
אומנם חלק מהפקחים כבר נושאים מצלמות כאלה אבל מדובר ביוזמה פרטים שאמורה להגן עליהם מפני תלונות שווא.