2 צפייה בגלריה
בית ספר עקיבא | צילום: באדיבות בית ספר עקיבא
בית ספר עקיבא | צילום: באדיבות בית ספר עקיבא
בית ספר עקיבא | צילום: באדיבות בית ספר עקיבא
הורים בבית ספר 'עקיבא' בבת ים טוענים כי זה קרוב לחודש שבית הספר מתפקד ללא אב בית, ולמרות פניות חוזרות ונשנות לאגף החינוך - טרם נשלח מחליף.
"בשבוע שעבר תלמידי כיתה ב' נתקעו בתוך הכיתה כי הייתה בעיה בדלת והמנהלת נאלצה לחלץ אותם בעצמה בעזרת מברגה", משתפים ההורים ומוסיפים, "הילדים נכנסו לפאניקה עד שחולצו מהכיתה וכל זה כי אין לנו אב בית מתחילת השנה".
לדברי ההורים אב הבית נפצע בתחילת השנה ויצא לחופשת מחלה שתימשך מספר חודשים ומאז הם נאלצים לעזור לבית הספר בתפעול היום יומי. "יש כל כך הרבה דברים טריוויאליים שאנו רגילים אליהם אשר נמצאים בטיפול אב הבית אבל כעת בהעדרו המנהלת, מזכירת בית הספר, ועד ההורים ובעצם כולם, נאלצים לעשות. דברים כמו פתיחת סתימות, החלפת מנורות, תיקון דלתות שבורות וכיוצא בזה".
כל זה בא על חשבון הילדים שלנו, טוענים ההורים ונותנים לדוגמא, "סתימה בשירותים של הבנים אילצה אותם להתאפק או לשלוח אותם בליווי מורה לשירותי הבנות".
2 צפייה בגלריה
מפתח שבור | צילום: shutterstock)
מפתח שבור | צילום: shutterstock)
מפתח שבור | צילום: shutterstock)
"זה פשוט חלמאות שהעירייה מותירה את בית הספר כל כך הרבה ימים ללא אב בית. אולי הם מחכים שאב הבית שלנו יחזור ומנסים לחסוך על מחליף, כי לא משנה כמה פניות עשינו למנהל החינוך ואף ללשכת ראש העיר בנושא, אין שום התייחסות". מוסיפה גלית, יו"ר ועד ההורים של בית הספר.
"אני אומנם יו"ר ועד ההורים של בית הספר אבל אני קודם כל אמא, לא רק של הילדים הפרטיים שלי אלא של כל ה-200 ילדים שלנו. לכן, אני באמת לא מבינה איך זה נראה הגיוני למישהו שלא יהיה לילדים הללו את הדברים הבסיסיים ביותר, ה- א' -ב' שמגיע להם במסגרת בית הספר".
מעיריית בת ים נמסר בתגובה:
"אב הבית נעדר מבית הספר לאחרונה עקב חופשת מחלה ארוכה. אנו פועלים לגיוס מחליף קבוע בהקדם האפשרי, כפתרון זמני עד לסיום הליך איתור ושיבוץ מחלקת תחזוקת מוסדות חינוך נותנת שירות וסיוע לבית ספר בכל עת ובכל נושא".