1 צפייה בגלריה
הרב מאיר אבוטבול. הצטייד בגז מדמיע | צילום: פרטי
הרב מאיר אבוטבול. הצטייד בגז מדמיע | צילום: פרטי
הרב מאיר אבוטבול. הצטייד בגז מדמיע | צילום: פרטי
אירוע מטריד התרחש אתמול (שני) בבית הכנסת 'בית משיח דרום' במרכז המסחרי שברחוב הנביאים בבת ים. גבר, ככל הנראה תחת השפעת סמים או אלכוהול, נכנס למקום וניסה לתקוף את הרב המנהל את המקום, הרב מאיר אבוטבול.
"הותקפתי בבית הכנסת", סיפר הרב אבוטבול לאחר האירוע ומתאר: "בשעה 14:15 נכנס לבית משיח, אדם שנראה כבן 45 עם זקן לא מגולח. עם אופניים חשמליים אדומים וז'קט בצבע ג'ינס ללא שרוולים. הוא נכנס ושאל אותי: 'למה חתכת לי את האוזן'. מהשאלה הבנתי שמדובר ככל הנראה במסומם או שיכור. עניתי לו שלא עשיתי לו כלום, אך הוא התקרב אלי בפנים מאיימות, ואמר לי 'אתה חתכת לי', ונתן לי אגרוף חזק בכתף. ב"ה הכל טוב איתי פשוט נבהלתי. כי היה מונח על שולחני סכין יפני, והוא הרים אותו והוא היה בידיו כשאיים עלי".
הרב לא איבד עשתונות, הרים את מכשיר הטלפון שלו וחייג למשטרה. "הוא ראה שאני מחייג ומיהר לברוח מהמקום", מספר הרב.
לאחר האירוע רכש הרב גז מדמיע, אך הוא מביע חשש: "אי אפשר לדעת אם יחזור שוב כפי שהבטיח כשברח מפה".
תושבי האזור טוענים שאין מדובר באירוע נקודתי אלא בתופעה שהולכת ומחריפה באזור. "אנחנו כל הזמן סובלים משיכורים ודרי רחוב באזור, אבל תקיפת רב זו עליית מדרגה, עכשיו הם נכנסים לחנויות ותוקפים תושבים?", אומר בחשש אחד השכנים.
מהמשטרה נמסר בתגובה: "נסיבות המקרה נבדקות על ידי המשטרה ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודות חקירות מתנהלות. המשטרה מקיימת בשגרה סיורי נוכחות ובולטות באזור".