עיריית בת ים הודיעה היום (ד') על שורת מינויים חדשים.
המינוי הראשון הוא של סמנכ"ל תשתיות ופרויקטים בעיריה: לתפקיד נבחר מיכה קופילובסקי (48), מהנדס הנחשב לאחד מאנשי המקצוע הטובים בארץ בתחומו. קופילובסקי שימש בין היתר כמשנה למנכ"ל בחברת נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר), ואף שימש כמנכ"ל בפועל של החברה. הוא יהיה אחראי בין היתר לשיקום תחום האחזקה ברחבי העיר.
המינוי השני הוא של שמעון אטיאס לתפקיד מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, פנאי וספורט. אטיאס (54) משמש כיום כסגן ראש מינהל החינוך בירושלים, ואחראי על ניהול תקציבי של כמיליארד שקלים. הוא יחליף בתפקיד את אריה ללוש, אשר מסיים 16 שנים כמנכ"ל החברה.
המינוי השלישי הוא של דוברת העיריה: לתפקיד תיכנס בשבוע הבא שלומית ארדן (45), אשר שימשה במגוון תפקידים בממשלה, בכנסת ובמגזר הפרטי והיתה בין היתר דוברת שר האוצר, ויועצת התקשורת של קק"ל ומע"צ.
1 צפייה בגלריה
ראש העירייה צביקה ברוט | צילום: קובי קואנקס
ראש העירייה צביקה ברוט | צילום: קובי קואנקס
ראש העירייה צביקה ברוט | צילום: קובי קואנקס
המינויים החדשים מצטרפים לכל אנשי המקצוע שכבר הצטרפו לעיריה, כמו המנכ"לית יודפת אפק-ארזי שהגיעה ממשרד האוצר, סמנכ"לית השירות נועה רימון-גופרשטיין שהגיעה מעירית חולון, ומנכ"ל החברה הכלכלית חוף בת-ים עידן דוד ששימש בתפקיד מקביל בקרית מוצקין.
במקביל נערכים בימים אלה מכרזים לתפקיד גזבר העיריה ומהנדס העיר. לצד כל המינויים הללו, מציגים בעיריה נתונים כספיים טובים המראים כי ההוצאה הכספית על בעלי התפקידים הבכירים פחתה באופן משמעותי, במסגרת תכנית ההתייעלות והתכנית הכלכלית שמובילים ראש העיר ומנכ"לית העיריה.
לדברי ראש העיר, צביקה ברוט, "התחייבתי להביא את אנשי המקצועי הטובים ביותר לעיר, וכך נעשה. כל המינויים הם של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אשר בחרו בבת-ים כי הם מאמינים בעיר ובמהפך שאנו נוביל לאחר שנסיים לייצב את המצב הכלכלי. אנחנו רואים שיפור בתוצאות הכספיות כבר בשנה הנוכחית, והדבר יסייע לנו לזרז בחודשים הקרובים את השינויים המתוכננים בתחומי הניקיון, התחזוקה, והשירות לתושבים".