האם הארנונה בבת ים צפויה לרדת? שר הפנים, אריה דרעי, נענה לדרישת ראש עיריית בת ים. צביקה ברוט, והורה על הקמת ועדה משותפת לעיריית בת ים ולנציגי משרד הפנים שתקבע מתווה להפחתת הארנונה בבת ים.
1 צפייה בגלריה
צביקה ברוט
צביקה ברוט
צביקה ברוט
(צילום: קובי קואנקס)
הפחתת הארנונה הגבוהה בבת ים היתה הבטחת הבחירות הבולטת ביותר של ברוט, וכשחוסר היציבות המדינית איימה למנוע את מימושה ברוט איים להגיש בג"צ, ואף פרסם עצומה בנושא, עליה חתמו למעלה מאלף תושבי העיר תוך פחות מ-24 שעות.
קראו גם:
"הבהרתי לממשלה שאין לנו יותר כוונה, אחרי חודשים ארוכים של עבודה מאומצת, לעצור הכל ולחכות שוב ושוב לממשלה הבאה", כתב ברוט בעצומה שפורסמה שבועיים לפני פיזור הכנסת.
עם קבלת ההחלטה על הקמת הוועדה, בפעם הראשונה מזה עשרות שנים בבת ים, בירך ברוט ואמר: "מדובר בבשורה של ממש וזה עדיין רק חלק מהתהליך. זו פריצת דרך משמעותית בדרך אל היעד, אחרי עבודה רבה שלנו מסביב לשעון. אמשיך לדווח לכם על כל התקדמות".
עוד ציין ברוט כי כבר סימן את היעד הבא: "אני מתכנן את הורדת הארנונה במתחם העסקים החדש של בת ים, כדי למשוך לפה חברות גדולות שמחפשות לעזוב את תל אביב והסביבה ולמצוא אצלנו בית חדש ואני מקווה להיות איש בשורות גם בעניין הזה ממש בקרוב. אני מבקש להודות לשר הפנים אריה דרעי על שיתוף הפעולה ההדוק ועל התמיכה בתכנית שלנו להבראת בת ים, ולמשנה לראש העיר ומחזיק תיק הארנונה רפי ברנז על השותפות בקידום הנושא החשוב הזה".
לעדכונים - חדשות בת ים