עובדת עירייה מבת ים המתמודדת על תפקיד ראש מרחב נעמ"ת, תפקיד לו רק נשים יכולות להצביע, סופגת איומים מגברים: "הם רוצים להמשיך לשלוט בפועל על נעמ"ת, להמשיך לקבוע שם הכל בראייה גברית ולעשות ככל העולה על רוחם".
1 צפייה בגלריה
"לא אוותר". גלית חי
"לא אוותר". גלית חי
"לא אוותר". גלית חי
(צילום פרטי)
קראו גם:
מנהלת פרויקטים מיוחדים ועוזרת סמנכ"ל במחלקת פיתוח ותשתיות בעיריית בת ים, גלית חי, מתמודדת על ראשות נעמ"ת במרחב חולון־בת ים מטעם סיעת "כולנו סלע" בראשות עופר עיני, ולמרות שהיא משתתפת בבחירות על פי חוק, לא כולם אהבו לראות את עובדת העירייה הנמרצת משתתפת בקמפיין.
"אני אישה חזקה שהחליטה להתמודד על תפקיד יו"ר נעמ"ת במרחב ההסתדרות וזה מפריע לאנשים מסוימים", אמרה השבוע. "לאחרונה אני מקבלת הודעות עם איומים לטלפון הנייד שלי, שיפגעו בי כעובדת עירייה לאחר הבחירות ושעוקבים אחריי. עסקנים כבדי משקל מנסים לעשות הכל על מנת להפריע לי במרוץ לתפקיד ולהפיץ נגדי שמועות זדוניות". בין ההודעות שנשלחו אליה נכתב: "... אני מכיר אותך תלכי כפרה עליי... אין בעיה גמדה עלובה, עושים עלייך מעקבים בעירייה", ועוד שלל איומים וקללות.
למרות זאת, חי מסרבת בשלב זה להתלונן במשטרה. "אני יודעת במי מדובר, אבל יעצו לי לא להתלונן במשטרה בזמן הבחירות. למרות שרק נשים יכולות להצביע לתפקיד שלי, הגברים הכוחניים מנסים בכל כוחם להתערב בבחירות ולקבוע מי תהיה האישה שמייצגת את הנשים במרחב. הם רוצים שמה שהיה ימשיך. הם רוצים להמשיך לשלוט בפועל על נעמ"ת, להמשיך לקבוע שם הכל בראייה גברית ולעשות ככל העולה על רוחם. נשים עובדות ונשים בכלל, זה הדבר האחרון שמעניין אותם, ולכן הם לא רוצים אותי בהסתדרות. אבל אני מתחייבת שלא אוותר. לא בשבילי, אלא כי אני באמת רוצה לשנות את המציאות עבור הנשים. למרות הכל, אני מבטיחה לכל עובדי העירייה שמי שיצטרך אותי, כשאבחר אהיה זמינה עבורו ואסייע בתחומי".
"למרות שרק נשים יכולות להצביע לתפקיד שלי, הגברים הכוחניים מנסים בכל כוחם להתערב בבחירות"
חי נמנית בין המייסדות של פרויקט "משפחה מאמצת", פרויקט היקר לליבה במיוחד. "הפרויקט נולד כמיזם פרטי משותף שלי יחד עם חברה לפני למעלה מעשור. משפחה אחת רוכשת סל קניות לחג עבור משפחה אחרת שמצבה הכלכלי לא מאפשר לה לקנות מצרכים לחגים. כל משפחה מאמצת מקבלת טלפון של משפחה הזקוקה לסיוע. בנוסף, ניתנת אפשרות לרכוש תלושים לרשת מזון באופן עצמאי ולהעביר את התלושים למשפחה".