הכתבה פורסמה לראשונה ב ynet. כתבה: רחל קרדס.
פורים מתקרב ויצרנית ומעצבת התחפושות בארץ שושי זוהר הציגה לפני כמה ימים את הקולקציה לחג הקרוב. הקולקציה כוללת מעל ל-800 תחפושות בהם יככבו גם דמויות חדשות ואלפי אביזרים בעיצובים ססגוניים. המחירים? תחפושת של סטטיק ובן אל תבורי עם כל האביזרים יכולה להגיע ל-250 שקל ומעלה.
סמנכ"ל השיווק של שושי זוהר, שגיא זוהר, אומר כי "טווח המחירים לתחפושות נע בין 39 שקל ל-179 שקל ליקר ביותר". כמובן, שלזה יש להוסיף את האביזרים הנלווים המייקרים את התחפושת בעשרות שקלים.
סטטיק ובן אל תבורי, נועה קירל, חדי קרן, גיבורות על, זהבית ופזית, דמויות מהמופע 'שלושת המוסקטרים', המופלאה, ראבל ממפרץ ההרפתקאות, בל מהסרט החדש היפה והחיה וקולקציה של כל להיטי ונסיכות דיסני - הם רק חלק מהמוצע בקולקציה השנה.

הטרנדים

סטטיק ובן אל תבורי יהיו הכוכבים וכנראה נראה הרבה מהם, עם תחפושות צבעוניות וחדשניות, הדפסים ואביזרים נילווים המזוהים עם הצמד כמו שרשראות בלינג בלינג, משקפיים של סטטיק, טבעות חותם כפולות, כובעים קוליים ועוד.

כמו כן, יש מגוון תחפושות של גיבורות על. גם טרנד חדי הקרן מורגש מאוד השנה עם לא פחות מ-13 תחפושות בגוונים עזים של חדי הקרן, קשתות, כובעים ופאות. עוד חידוש הוא זהבית ופזית, מהסדרה Shimmer&Shine, תחפושת לילדות של ליידי באג 'המופלאה' מהסדרה החדשה, תחפושת של שלד לכל הגילאים וראבל ממפרץ ההרפתקאות.
דיסני
שושי זוהר, בעלת הזיכיון לייצור ועיצוב תחפושות דיסני מקוריות, התחדשה השנה עם דמותה של בל מהסרט החדש של היפה והחיה. בנוסף, יש את דמויותיהן של יסמין בת הים הקטנה עם תחפושת לנשים ולילדות בגווני הים, מליפיסנט עם שמלה מרשימה, ברבי המתוקה עם שלל שמלות נסיכותיות, שלגיה, היפיפייה הנרדמת, סינדרלה, מואנה, אלנה, אלזה ואנה, סופיה ורפונזל. וכמובן הדמויות המתוקות של פלוטו, מיני ומיקי מאוס, פו הדוב, דמבו ופיטר פן.

בתחפושות החדשות יככבו מותגים ודמויות אהובות לצד תחפושות המיועדות לכל הגילאים: תינוקות, ילדים, בני נוער ומבוגרים. מדובר בתחפושות עשירות במראה, שמלות מפוארות לצד גלימות, חליפות צבעוניות ועד אוברולים בקשת רחבה של מחירים נגישים.

ומי מהתחפושות ימשיך לככב גם השנה? אלזה ואנה עם עיצובים מסרטון ההמשך פרוזן פיבר ודמותו של אולף, פאוור ריינג'רס עם הרבה תוספות מדליקות מהסרט החדש, בוב ספוג והלו קיטי, הדרדסים והטרולים, כוח PJ עם שלוש תחפושות בצבעי אדום-לבן לבנות וכחול וירוק לבנים.

צבי הנינג'ה - הצבים הלוחמים קיבלו תחפושות חדשות, חלקן מודפסות חלקן בתלת מימד, עם שריון לקטנים ומבוגרים הכוללות סט חרבות במתנה בכל תחפושת.

לבני הנוער

לבני הנוער המעוניינים להיות מיוחדים ומעניינים, יש השנה מבחר תחפושות במגוון סגנונות. החל מתחפושת מרשימה ומפוארת ועד עדינה, מדמות ייחודית ומצחיקה ועד מפחידה.
השנה ישנו פוקוס מיוחד על נושא גיבורות על. בהתאם לרוח התקופה עיצבה שושי זוהר דמויות שבאות להעצים את הכוח הנשי. בין עמים ותרבויות - הודיות ויפניות מעוצבות מצטרפות לתחפושות של סנטה קלאוס, אלה יוונייה, קליאופטרה, נסיך מצרים ופרעה.
בין התחפושות החדשות: ברבור שחור או לבן כובש, נערת הגולגולות, אבירה, גיבורת על, נהגת מירוצים, פיראטית, באטמנית, מלחית, מקסיקנית, לוחמת אש, שפית, רקדנית סלסה, פיראטית, מלאכית, נמרה, קאובוי, מלכת הכוכבים ועוד.

עולם הדמדומים - הנערים האמיצים זוכים למבחר תחפושות מפחידות, מבהילות ואפלוליות במראה תלת מימד: שלדים, הצעקה בירוק בוהק, גמד קטן, עב"ם, מומיה, רופא רוצח, ליצן מפחיד, זאב ועוד.

נשים וגברים

הקולקציה החדשה לנשים וגברים כוללת השנה דמויות עוצמתיות, חופשיות ואמיצות כגיבורות על לנשים ולצידן מגוון תחפושות, ביניהן: דוכסית בקטיפה סגולה ואצילית, טווסית מדהימה עם נוצות צבעוניות, קישוטי פייטים מבריקים, קטיפה וחצאיות טול מרשימות. בנוסף, יש אבירות, שמלות גלאם מקושטות ושיקיות של שנות ה-20, אשת חתול, אוברול גולגולת, נהגת מרוצים, אלה יוונייה חדשה ועוד.
לגברים מוצע שפע דמויות עשירות במראה כמו פיראטים, שודדים, פרעה וכמובן תחפושות זוגיות לזוגות שמשקיעים יחד.

לדברי שושי זוהר, את רוב התחפושות ניתן כבר למצוא בחנויות וברשתות מובחרות ברחבי הארץ והשאר צפוי להגיע בימים הקרובים. גם השנה תוצמד חוברת התחפושות לעיתונים השונים ובה כל דגמי החברה.