בשבועות האחרונים התקיים ברחבי הארץ פרויקט העסקים של mynet ו Google ישראל. דיברנו עם כמה ממשתפי הסדנא, שכבר בנו ברשת דף עיסקי חינם, בשביל להבין עד כמה תרמה להם הסדנא.
מוטי עזר, שפרש מצה"ל מתפקיד מפקח בריאות הציבור של חיל האוויר, הקים לאחרונה את "הקבוצה לבריאות הציבור והסביבה". בית העסק שלו פונה למפעלי מזון, דוכני מזון, מסעדות וגם תאגידי ומפעלי מים, במטרה לספק שירותי בקרה בתחום המזון והמים, כמו גם בליווי של רישוי עסקי מזון. "חשוב לי הפרסום באינטרנט" אומר מוטי עזר, "הגעתי לסדנא מתוך רצון להבין וללמוד את עולם השיווק הדיגיטלי, ובזמן קצר למדתי המון. הסדנא היתה מאוד חוויתית ובאווירה טובה ומקצועית. קיבלתי הרבה כלים מבחינת איך לחשוף את העסק שלי, וגם סדנת הצילום היתה מרתקת ומועילה".
3 צפייה בגלריה
מוטי עזר (צילום עצמי)
מוטי עזר (צילום עצמי)
מוטי עזר (צילום עצמי)
אריה בן שבת, מהבעלים של חברת "מניפה" המתמחה במתן ייעוץ עסקי, ליווי חברות ומתן פתרונות פיננסיים לצורך פתרון משברים ומינוף עסקי, הקים בעקבות הסדנא אתר אינטרנט חדש "הסדנא גרמה לי להבין את החשיבות שיש בהקמה של אתר אינטרנט משמעותי, המאפשר לי להגדיל את החשיפה אל מול לקוחות פוטנציאליים. במקור, אני איש טכנולוגי עם ניסיון רב בשיווק, מכירות ופיתוח עסקי, אך בהחלט קיבלתי כלים חדשים שפתחו בפניי אפשרויות קידום חדשות".
3 צפייה בגלריה
אייל קפלינסקי בסדנא שהתקיימה בבית ידיעות אחרונות (צילום עצמי)
אייל קפלינסקי בסדנא שהתקיימה בבית ידיעות אחרונות (צילום עצמי)
אייל קפלינסקי בסדנא שהתקיימה בבית ידיעות אחרונות (צילום עצמי)
אייל ורועי קפלינסקי, הבעלים של "קפלינסקי נכסים", משרד תיווך בוטיק, מומחה בשיווק נדל"ן בבקעת אונו. המשרד הפועל מזה 11 שנים בתחום שיווק בתים, דירות ומגרשים באזור בקעת אונו, סביון והסביבה, מודע לחשיבות של קידום העסק בפלטפורמה הדיגיטלית.
"היה לי דף עסקי בגוגל ולאחר הסדנה שידרגתי את הדף בזכות המידע שקיבלתי. אנחנו מאמינים שבעזרת הכלים החדשים שקיבלנו, נוכל לחשוף את הנכסים המשווקים על יד משרדינו בצורה רחבה יותר, מקצועית יותר, איכותית יותר ואשר תגיע לקהל רחב של מתעניינים פוטנציאליים בצורה מהירה ותסייע לנו לקדם עסקאות ולמתג את העסק שלנו בצורה המתקדמת ביותר. אין ספק שנחשפנו לעולם חדש, בסדנה שהיתה מאוד מעשירה ובאווירה טובה ומקצועית".
3 צפייה בגלריה
סדנת גוגל לעסקים | צילום: נחום סגל
אם גם אתם רוצים לקבל כלים מעשיים לקידום העסק של באמצעות גוגל, יש לכם הזדמנות אחרונה לקחת חלק בסדנת "העסק שלי ב Google" בשיתוף mynet, שתתקיים ביום ראשון, 18.3 בראשון לציון. לפרטים נוספים אודות הסדנא ולהרשמה לחצו כאן.