לתושבי פארק הים בבת ים, ברחוב יוחנן הסנדלר, אין רגע של שקט כבר מעל כמה חודשים טובים. שני בניינים המאכלסים מעל 400 דיירים, סובלים יום־יום מרעש נורא. יש ימים שהעבודות מתחילות בארבע בבוקר, ובימים אחרים החפירות יכולות להימשך עד השעות המאוחרות של הלילה (אחרי 21:00).
התושבים חשים שהם חיים באתר בנייה. "לא אכפת להם מכלום", טוען אחד השכנים המעדיף להישאר בעילום שם. "הפיקוח העירוני והמשטרה לא מצליחים לעצור אותם. הם כנראה מקבלים דוחות, אבל מדובר בפרויקט של מיליונים - הם נותנים להם דוחות וקנסות אבל זה לא מזיז להם".
דיירת אחרת הוסיפה: "בכל פעם כשאני פונה למוקד בשש בבוקר כדי להתלונן על רעשי בנייה, שעל פי חוק מותרים רק משבע ואילך, המוקד מתנער וטוען שזו לא בעיה שלהם. הם אוכפים רק משבע ואילך, ועד אז רק המשטרה אחראית. המשטרה זורקת את התלונות למוקד העירוני, ולהיפך".
התושב מספר ש"אפילו לפתוח חלון אי־אפשר, בעקבות רעשים של קדיחות ללא הפסקה. הילדה שלי מתעוררת, כל הבניין סובל. אנחנו נמצאים מול טייקונים ואין לנו עם מי לדבר. מעבר לכך העירייה מרשה להם לפעמים לעבוד עד תשע־עשר. על סמך מה? מי אתם שתתנו להם כזה אישור, אנחנו אלה שסובלים מזה".
מעיריית בת ים נמסר: "נושא זה מצוי בטיפול הפיקוח על הבנייה על מנת להסדירו בהקדם. נדגיש כי עבודות בניה מותרות בשעות היום ובהתאם לתקנות הרעש, תוך הקפדה על מינימום הפרעה לתושבים. יחד עם זאת קיימים לעיתים היתרים לעבודות בשעות מאוחרות הניתנים רק במקרים מיוחדים ובאזורים ספציפיים במטרה למזער ככל הניתן את ההפרעה לציבור ולהמשיך את המשך תנופת הבנייה ב'פארק הים' וברחבי העיר".
מחברת 'דניה סיבוס' הבונה באתר נמסר בתגובה: "בהיותה חברה שומרת חוק פועלת בהתאם לשעות העבודה הקבועות בהיתר הניתן לפרויקט. במקרים בהם נאלצת החברה לחרוג משעות אלה אזי, שהיא פועלת אך ורק בתאום מלא עם הגורמים המוסמכים ובאישורם".