הכתבה התפרסמה לראשונה ב ynet. כתבה: מירב קריסטל.
25% הנחה באסוס (ASOS) ושטף של מבצעים באתרים הסיניים: יום הרווקים כבר כאן. למרות שהוא חל היום, יום א, 11 בנובמבר, עבורנו בישראל החגיגה החלה אתמול, 10 בנובמבר. בעלי אקספרס, האתר הסיני הגדול ביותר, החג החל באופן רשמי אתמול ב-15:00 שעון ישראל. האתרים הסיניים המתחרים בו פתחו כבר את המוצרים למכירה במחירי המבצע, שפורסמו באתרים מבעוד מועד. הנה למשל, עמוד מבצעי 11.11 של גירבסט (GEARBEST) ועמוד המבצעים של עלי אקספרס.
המבצעים כעת פתוחים לישראלים, לעיתים קרובות במשלוח חינם ועם הנחות נוספות בשימוש בקופונים. הם יימשכו 48 שעות. קחו בחשבון שבסין כמו בסין המחירים יכולים להשתנות מדי פעם, גם באמצע המבצע.
יום הרווקים מכונה השנה "פסטיבל הקניות העולמי" ומשתתפות בו יותר מ-7,000 חנויות עם "המחירים הטובים ביותר השנה", כך לפי האתר הסיני שמוביל את הפסטיבל - עלי אקספרס (AliExpress). בשנה שעברה המכירות ביום הזה הגיעו ל-25.3 מיליארד דולר. אנחנו נעדכן פה מבצעים במהלך החג ונזכיר לכם: הכי זול, זה לא לקנות כלום.


עדכון מבצעים שוטף

לפני הכל, כדאי לכם לאסוף קופונים בעלי אקספרס: החל מ-2 דולר ו- 5 דולר (בקנייה מעל 35 דולר) ועד 10 דולר (בקנייה מעל 69 דולר). בנוסף, לכל חנות בעלי אקספרס יש קופונים משלה אל תפספסו אותם רגע לפני שאתם קונים מוצר. ניתן להשתמש ביותר מקופון אחד.
האתר הבריטי אסוס החביב על ישראלים, שוב חוגג עם העולם בהנחה בהקלדת קוד הקופון 25FORYOU (אין כפל קופונים עם הקופון הקבוע לישראלים IL17) ובגירבסט שם הכריזו על "פלאש סייל" לכבוד החג, מציעים סאונדבר של שיאומי ב-59.99 דולר, כ- ו-5 דולר קופון הנחה למשלמים בפייפאל בפעם הראשונה.

חנות בשם huaqi בעלי אקספרס, מוכרת כל מה שחמוד באופן יפני (קוואי). גן עדן לחמידות.
שואב אבק אלחוטי של שיאומי שמתחרה בדייסון JIMMY JV51 (יותר זול ובניגוד לדייסון, לא צריך ללחוץ על כפתור בכל זמן ההפעלה), נמכר בעלי אקספרס ב-192 דולר אבל המוכר מציע על כל קנייה של מעל 65 דולר אצלו, קופון של 6 דולר. אחרי שני קופונים כאלה המחיר יורד ל-180 דולר. משלוח מהיר, לא כולל מע"מ.

עגלת תינוק ופעוט YOYA plus A09 במשקל 6.5 ק”ג, תעלה 84.99 דולר, משלוח חינם עד הבית, עם קוד קופון GBIsR007. שימו לב שתשלמו מע"מ של כ-50 שקל וכ-10 שקלים עמלה לשחרור ממכס. כך או כך היא תעלה פחות מ-400 שקל ומדובר בעגלה/טיולון עתירת המלצות. שימו לב שהמחיר הנמוך המדובר הוא על הצבעים Blue Eyes ו-Grey Cloud.

אוזנייה לדיבורית במחיר מגוחך, Huawei Honor original AM04S, נמכרת בשני צבעים לבן או שחור, באתר ג'וי ביי (JOYBUY) ב-3.99 דולר במקום 15 דולר.
כרטיס זיכרון של סמסונג EVO Plus בנפח 128GB, נמכר בג'וי ביי ב-18.88 דולר בלבד ויש גם קופון הנחה של 5 דולר.
יש גם כונן כונן SSD 250GB של סמסונג 860 EVO SSD, SATA3, ב-45.99 דולר ומשלוח חינם. עם קופון של 5 דולר למשלמים בפייפאל מגיעים לכ-151 שקל, מחיר שפשוט לא קיים בארץ.

אוזניות אלחוטיות True Wireless בלו טות' SEC-E221BT של פיוניר בשחור: 48.99 דולר, 5 דולר קופון הנחה לנרשמים חדשים. הלבן עולה 49.99 דולר.
סמארטפון ONEPLUS 6 ב-419 דולר. קופון: ONEPLUS02. המחיר לא כולל מע"מ.
מצלמת אקסטרים YI 4K נמכרת באתר geek buying ב-219.99 דולר. קופון להנחה נוספת: 06GEEKBUY. המחיר לא כולל מע"מ.
כבלי USB מומלצים של אנקר (ANKER) מותג סיני באיכות גבוהה בג'וי ביי: החל מ-3.9 דולר.
כבלים ומטענים של UGREEN בעלי אקספרס. חנות רשמית. אל תשכחו לקנות עם קופונים.
כל הצעצועים שבמבצעי 11.11 באתר ג'וי ביי.
מעיל מחויט לגבר 23.99 דולר בגירבסט.



מוצרים בפחות מ-2 דולר

באחת מקבוצות הפייסבוק הציעו אתגר: לתת המלצות למוצרים בפחות מ-2 דולר בעלי אקספרס, כאלה שבאמת אפשר למצוא להם שימוש. הנה כמה דוגמאות מתוכו:
בייבלייד ב-1.89-1.59 דולר (קנה 10 קבל 3% הנחה נוספת).
מחזיקי מפתחות של גיבורי על ב-0.89 עד 1.71 דולר.
עופר הרשקוביץ ממליץ על מוצר שמודד את כף הרגל של הפעוט ב-1.23 דולר ועל קליפסים צבעוניים לאיטום שקיות ב-1.16 דולר עם אופציה לציון תאריך. אשתו ממליצה על טיימר דיגיטלישמתאים לתזמן זמני בישול שהוא בעצם צג LCD דקיק שנצמד למקרר.מגיע ב-5 צבעים, 1.45 דולר.
גולשת המליצה על וושי טייפ ב-0.64 דולר.

עוד המלצות וטיפים לקנייה

הנה כמה ערוצי טלגרם בהם תוכלו לקבל עדכונים שוטפים נוספים על מבצעים: IneeditIL, רעות תקני לי, AliBuy, סלאמתק - אמזון למתחילים. אלה ערוצי עדכון של אפיליאטורים, אנשים שעובדים עם אתרי הקניות הבינלאומיים ומאתרים מבצעים שמתאימים לקהל הישראלי, תמורת אחוז מהעסקה. אפשר גם להתעדכן במבצעים בכל קבוצות הפייסבוק של אותם מומחי קניות (ושם גם לראות תגובות של צרכנים שאינם בעלי עניין למבצעים שמפרסמים שם מתווכי הלינקים), כמו INeeditIL, רעות תקני לי ו-Ali-buy (שיש לו גם אתר מומלץ). קבוצת פייסבוק נוספת שאפשר להתעדכן בה במבצעים היא פוקסר.
בעלי אקספרס יש חנויות שמנוהלות על ידי מוכרים שונים. חפשו את דירוג המחוכר, עדיף מוכל עם מעל 95% משוב חיובי, ש"זכה" עקב כך בכתרים, יהלומים, או הכי טוב: במדליות.
- בדקו כמה זמן המוכר / החנות פועלים בעלי אקספרס, עדיף מוכר ותיק על פני מוכר חדש.
- אל תתמקדו רק בעלי אקספקס, חפשו מוצרים גם בגירבסט, ג'וי בוי ודיל אקסטרים.
- חפשו מידות בגדים / נעליים לפי ס"מ ולא לפי חודשים, שנים, S או XL.
- אל תשלמו לפני שהשתמשם בקופון שמציע המוכר / חנות.
ההמלצות של מומחי הקניות ברשת
מה לקנות? על מוצרים רבים כבר יש מחירי מבצע שרובם יהיו זמינים רק ב-14:00. הנה המלצות שקיבלנו ממומחי הקניות ברשת:
HTTWORKSHOP חנות להלבשת הבית בעלי אקספרס.
החנות הרשמית של YI בעלי אקספרס.
החנות הרשמית של פרוקטר אנד גמבל (ג'ילט, אורל בי) בג'וי ביי. בידקו פה מבצעים ביום החג.
אוזניות Bose QuietComfort 35 Wireless נמכרות כרגע ב-JOYBUY ב-239 דולר.
הסלולרי Oneplus 6 Network-wide4G Dual cards standby נמכר ב-419 דולר כרגע, המחיר עוד יירד.
שלט לפלייסטיישן Original DualShock Wireless Controller for PlayStation 4- Black במחיר של 45 דולר. המחיר צפוי לרדת.
חנות עם מוצרי אלקטרוניקה במחירים טובים.
מצלמת בטיחות לתינוק ב-30 דולר.


חנות בגדים Toy Youth.
חנות בגדי ילדים חלומית Milan.
חנות לתחפושות קומיקס.
עוד חנות לתחפושות.
חנות הום סטיילינג לילדים.
חנות לגו.
פריטים לתינוקות ולילדים, כולל פריטים סרוגים לתינוקות ופיג'מות עם גיבורי על בפחות מ-5 דולר.
חנות עם אביזרים לכלבים וחתולים, כולל תחפושות ומשחקים.
חנות בגדים עם בגדים לחורף.
חנות שמציעה מגפיים לילדים.