תארו לעצמכם שהייתם יכולים לקחת את דירת הארבעה חדרים הישנה שלכם ולהחליף אותה בקלות בדירת גג חדשה מקבלן בעלת חמישה חדרים מרווחים ו 50 מ"ר של מרפסות? זה לא חלום. זו מציאות!!! חברת הנדל"ן רויאל גרדן, הידועה בבניית קוטג'ים ובנייני בוטיק סולידיים לאוכלוסיות איכותיות בראשל"צ, בונה לאחרונה פרוייקט בוטיק מיוחד ברחוב בלפור 9 בראשון לציון ומביאה שיטה מהפכנית וחדשה שטרם נראתה בארץ. משפרי דיור המעוניינים להתרווח בבניין בוטיק חדש בלב העיר המתפתחת, מוזמנים ליהנות מעסקת החלומות שבסופה יוכלו להתגורר בנוחות ואיכות בדירת גג חדישה בסטנדרט בנייה גבוה ובמחיר אטרקטיבי מאוד של דירת 5 חדרים רגילה(ולא דירת גג).
2 צפייה בגלריה
הדמיה, רויאל גרדן
הדמיה, רויאל גרדן
הדמיה, רויאל גרדן
איך זה עובד?
כולנו מכירים את עסקאות הקח-תן, אבל טרם ראינו אותם בתחום הנדל"ן. רויאל גרדן, מאפשרת לכם לראשונה, לבצע רכישה של דירת גג חדשה בתמורה למתן דירת 4 חדרים ישנה, כאשר את ההפרש תלווה תוכנית משכנתאות אטרקטיבית על ידי בנק מזרחי טפחות. במקום לפנות למתווכים ולשלם להם, להתעסק במכירה של הדירה הישנה שלכם, להתרוצץ בין הבנקים השונים ולעבור בין עורכי הדין, תוכלו לעשות את הכל במקום אחד, וליהנות מדירה מרווחת יותר, גדולה, עם מעלית, שתי חניות רשומות בטאבו ו-50 מ"ר של מרפסות הצופות על העיר מלמעלה. אפילו את הובלת תכולת הדירה הישנה שלכם לבניין החדש תממן החברה הקבלנית. מדובר באמת בהזדמנות נדל"ן חד פעמית מיוחדת ונדירה שתוביל אתכם במהרה לאיכות החיים עליה חלמתם.
2 צפייה בגלריה
בלפור 9, הדמיה, רויאל גרדן
בלפור 9, הדמיה, רויאל גרדן
בלפור 9, הדמיה, רויאל גרדן
על הפרויקט
פרויקט בלפור 9 בראשון לציון ממוקם בלב המתפתח של העיר. בתוכנית, שני בנייני בוטיק בני 6 קומות, כאשר בכל קומה 2 דירות בלבד ובסך הכל 12 דירות בניין המספקות את האינטימיות הנדרשת בלב החיים האורבני.
דירות הגג של הפרויקט חולשות על שני מפלסים ובעלות מפרט עשיר וסטנדרט בנייה גבוה. לכל דירת גג שתי חנויות צמודות ו 50 מ"ר של מרפסות.
מאחורי חברת רויאל גרדן נדל"ן בע"מ עשרות פרויקטים איכותיים ומצליחים, ביניהן פרויקט פרס נובל היוקרתי, השכונה האיטלקית שבקדימה החדשה, פרוייקט הקוטג'ים בשכונת גבעת עדן בזכרון יעקב ומגדל פלורנטין בתל אביב.
הפרויקט מתאכלס בעוד 6 חודשים וזו הזדמנות מיוחדת לשתי דירות בלבד! לפרטים אודות דירות הגג בפרויקט בלפור 9 בראשון לציון אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 03-9533336.