לפני כשנה חנכה העירייה חניון מוסדר עבור הרוחצים בחוף תאיו, אולם היום מתברר שמספר קבלנים מקומיים הפכו אותו לאתר פסולת מוזנח.
1 צפייה בגלריה
 פסולת בחניון | צילום: פרטי
 פסולת בחניון | צילום: פרטי
פסולת בחניון | צילום: פרטי
"אני יודע כמה עמלו על החניון הזה", אמר חבר המועצה וחבר האופוזיציה שמעון ועקנין. "בהמשך לרחוב הנביאים נבנתה ירידה לחוף הים, שבעצם הנגישה את החוף לבעלי רכבים, שיוכלו להתקרב כמה שיותר לקו החוף, מצדו הדרומי".
כעת, כאמור, החניון הפך לאתר פסולת ואשפה של אתרי הבנייה הסמוכים למקום, ובנוסף, חונים במקום קרוואנים ומשאיות ללא שום היתר ובניגוד לחוק. "מדובר במשאיות שלרוב שייכות לאנשים שהם כלל לא תושבי העיר", טוען ועקנין. "והן עומדות פה ולא מקבלות דוחות על אף שאינן אמורות לחנות פה. ישנם חניונים מוסדרים עבור משאיות באיזור התעשייה".
"חבל שכל העבודה הקשה שעשינו במקום לרווחת התושבים נהרסה", מסכם ועקנין. "אין שום שמירה על הסדר פה ומקום שהיה נקי ומסודר, והיה כולו מוכן למען תושבי העיר נראה כעת עזוב ובמצב קטסטרופלי. השקענו פה הרבה כספי ציבור, מהקופה של העירייה, וחבל שכך מזלזלים ביוזמה של אנשים. יתרה מכך המקום הזה היה יופי של פתרון להרבה מבעיות התנועה שהיו ביציאה מחוף תיאו אשר תמיד פקוקה והגישה מהצד הזה הרבה יותר נוחה".
מהעירייה נמסר: "ראשית, מדובר בשטח כורכר שמעולם לא הוכשר כחניון. לגבי הקראוונים והמשאיות: הם אכן היו שם רק בזמן הנהלת העיר הקודמת, ודווקא ההנהלה החדשה פעלה בשבועות האחרונים ופינתה את כולם, למעט שלושה אחרונים שמטופלים משפטית. בנוסף, אנו פועלים כדי לפתוח את המקום לחניה בחינם עבור תושבי העיר. לגבי הטענות על פסולת בנייה, חיפשנו, ולא מצאנו. כל טענה אחרת היא שקר".