בשורה נדל"נית חדשה במרכז בת ים: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה תוכנית לפינוי־בינוי במתחם רוטשילד. את התוכנית הגישה חברת 'מצלאוי חברה לבניין', והיא כוללת שלושה מבני מגורים בני 30 קומות, מבנה בן 10 קומות, מתחם מלונאות ומסחר, ומבני ציבור.
1 צפייה בגלריה
פרויקט רוטשילד בבת ים
פרויקט רוטשילד בבת ים
פרויקט רוטשילד בבת ים
(הדמייה: ד.ס. בניין ערים)
התוכנית מיועדת למתחם הרצל, רוטשילד, ליבסקינד בבת ים. נכון להיום עומדות שם כ־160 יחידות דיור ב־13 מבנים, שנבנו בשנות ה־50 וה־60. חלק מהמבנים הוכרזו באחרונה כמסוכנים למגורים, ורוב בעלי הדירות במתחם חתמו על הסכם פינוי־בינוי עם 'מצלאוי חברה לבניין'.
יו"ר החברה ובעליה, סמי מצלאוי: "אני שמח על החלטתה האמיצה של הוועדה שדחתה את ההתנגדויות לתוכנית וראתה את טובת התושבים והצורך בפינוי־בינוי בעיר. במסגרת ההבנות עם עיריית בת ים, הוכנה תוכנית היוצרת איזונים בין היקף הבנייה למגורים, והיקף הבנייה למסחר ולמלונאות, וזאת בשל שאיפתה של העירייה לקדם את מתחם רוטשילד בת ים כחלק ממרכז עסקים".
על פי התוכנית הנוכחית, בתחום שבין רוטשילד מדרום, הרצל ממזרח ורחוב בן גוריון, צפויות להיבנות 560 דירות בשלושה מגדלים של עד 30 קומות על רחוב רוטשילד ובניין נוסף בן 10 קומות ברחוב הרצל. 20 אחוז מהדירות תהיינה קטנות (עד 80 מ"ר). עוד כוללת התוכנית לפחות 150 חדרי מלון (10,000 מ"ר בנוי), שטחי מסחר במפלס הרחוב בהיקף של 1,500 מ"ר הפונים לרחובות רוטשילד והרצל, ומבנה ציבורי חדש וגדול בן 8 קומות.
ממשרד עו"ד רז־כהן, פרשקר ושות' המלווה את הפרויקט, נמסר: "דיירי המתחם המתינו זמן רב, וסוף־סוף הפרויקט קורם עור וגידים. הפרויקט יהיה הסנונית הראשונה לפיתוח מרכז עסקים ראשי בבת ים. הקרבה לרכבת הקלה תביא עימה בעתיד פרויקטים דומים".
פורסם לראשונה: 08:43, 27.02.20