ההתרסקות של מ.כ ירמיהו חולון ממשיכה לשבור שיאים של מבוכה, כאשר במהלך סוף השבוע שעבר הודיע צחי אילוז על עזיבתו, כשבועיים בלבד לאחר שהגיע לקבוצה על תקן יועץ מקצועי. החותם היחידי שהותיר אילוז בקבוצה הייתה החתמת המאמן מומו ניסטל.
1 צפייה בגלריה
אילוז. "אולי ניסו להסיט קצת את האש"
אילוז. "אולי ניסו להסיט קצת את האש"
אילוז. "אולי ניסו להסיט קצת את האש"
(צילום: אסף פרידמן)
צחי, איך אתה מסכם את הקדנציה הקצרה שלך בחולון?
"לא קדנציה ולא כלום, זה שהתקשורת בחרה לנפח דברים... ליאור (שולמן היו"ר) ביקש ממני עזרה בעקבות העזיבה של רונן (קנפו, הפטרון), הבאתי לו מאמן, וזהו. שם זה נגמר".
נשמע כמו הסבר בדיעבד.
"לא. פתחתי עסק בחיפה, למטבחי חוץ ('גריל טאון', בבעלות קנפו) ולא באמת הייתי יכול לבוא לקבוצה ולעזור בקטע מקצועי. אם אני עושה משהו אני עושה אותו עד הסוף, והבנתי שזה בלתי אפשרי ובקושי הייתי בבית. היום אני כולי בעסק".
אולי נבהלת ממה שמצאת שם?
"מי שמכיר אותי יודע שאני לא טיפוס שנבהל מכלום. באתי רק לייעץ, לא הבינו את הנושא הזה בתקשורת. באמת, להגיע היום ולהיות חלק מהקבוצה בקטע מקצועי זה משהו שדורש עבודה 24/7, וזה משהו שאני לא יכול לתת. אבל הבאתי מאמן עם ניסיון, ראוי, שלמרות הקושי של הקבוצה היום יסייע לשחקנים לסיים את העונה עם טעם טוב".
אולי מינפתם את החתימה שלך קצת יותר מדי?
"תשמע, אולי ניסו קצת להסיט את האש מהשחקנים, אני לא יודע, בכל מקרה ראיתי שזה פוגע בעסק החדש שלי, והלכתי. נתתי את מה שנתתי ומשם זה שלהם".
איך אתה צופה שהעונה הזאת של ירמיהו חולון תסתיים?
"אני חושב שהסיבוב הראשון היה מצוין והבנייה של הסגל שהייתי חלק ממנה עם רונן, שעשה עבודה מדהימה, הייתה טובה. קרו דברים בדרך, גם כלכליים, וזה מנע מאיתנו לחזק את הקבוצה וגם שחררנו שחקני מפתח. מה לעשות, קשה להחזיק משהו בלי תמיכה משמעותית של העירייה".
"איתנו", אתה מדבר כאילו אתה עדיין חלק מירמיהו.
"הקבוצה הזאת יקרה לליבי, ואני שותף עם רונן בעסקים, וכפי שכבר אמרתי הייתי מעורב מאחורי הקלעים וראיתי איך הוא לקח את מה שקורה בקבוצה ללב, זה פגע בו בקטע בריאותי והוא חייב את המנוחה. אז נכון להיום הקבוצה היא לא אותה קבוצה של פתיחת העונה, אבל יחסית לקבוצות שהיו בעבר בחולון היא במצב טוב, והיא יכולה לסיים את העונה בפלייאוף".