ללא שלושה שחקני סגל, מכבי בת ים רשמה השבוע ניצחון שמיני העונה על הפועל אילת 62:80, במסגרת המחזור ה-15 בליגה הארצית.בעקבות הניצחון מאזנם של הבת ימים (מקום שביעי) עומד על שמונה ניצחונות ושבעה הפסדים. ביום ראשון הקרוב, הם יתארחו אצל קבוצה עם מאזן זהה, אליצור אשקלון (מקום שישי).למעשה, הניצחון האחרון של בת ים מתחבר לכדי מומנטום חלומי - ניצחון שביעי בתשעת המחזורים האחרונים, שמשווה את מאזנה לזה של הקבוצה במקום הרביעי (עירוני רמת גן), שמוביל למשחקי הפלייאוף בסוים העונה הסדירה.
המאמן יניב וייצמן מסכם למיינט את התקופה החלומית שעוברת על קבוצתו: "אנחנו מרגישים טוב מאד ומרוצים מהמשחק שלנו ומהדרך שלנו. יש עוד שבעה משחקים לסיום העונה, ניתן את הכל על מנת לסיים בחלק העליון של הטבלה. במשחק האחרון הייתה אווירה טובה. אין ספק שממשחק למשחק הקהל מגיע יותר ואנחנו מרגישים אולם ביתי שתומך"
אתה חש שהמועדון עוד לא התאושש מאכזבת העונה שעברה?"אני לא חושב. הסופנסר עזב אותנו, בנינו קבוצה מחדש. מטבע הדברים לוקח לדברים זמן להתחבר, אנחנו מרוצים מהדרך ואנחנו בדרך הנכונה".אז תסיימו את העונה במקום הרביעי?"הליגה הזו היא מאד שיוונית. אנחנו בתמונת הפלייאוף אבל גם בתמונת ההישארות. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום, ואני מאמין שאפשר לעשות דברים יפים".