בתחילת העונה הנוכחית ולאחר שהפסיקה את פעילותה בשנת 2000, שמה לעצמה אליצור בת ים למטרה לעלות בעונה הקאמבק שלה לליגה א'. אתמול, במסגרת המחזור ה-18 במחוז דן, היא גם עמדה במשימה אחרי ניצחון 96:62 על מכבי תל כביר אקדמית.
בהיסטוריה שלה, האגודה המיתולוגית הייתה הבכירה בעיר בת ים והגיעה בשיאה ובימייה הגדולה עד לליגה הלאומית. עם השנים כיכבו בה דמויות כדורסל עם שמות כמו טים ג'ונס ואבי סוכר. המועדון אף בנה את אחד מבתי הספר ומחלקות הנוער מהמפוארות בארץ.
למרות העובדה שנדדו ר בת ים, היא המשיכה בכל הזמן הזה להוליך את המחוז. הבעלים החדשים של המועדון רענן הללי ומישל אפללו רושמים הצלחה גדולה בתום עונה אחת, עונה עם מאזן של 17 ניצחונות מול הפסד בודד, והיד עוד נטויה כשנותרו עוד שני מחזורים לפרוטוקול.
בשלב הזה עדיין לא ידוע מי מהשחקנים יישאר בעונה הבאה כשמי שצפוי להישאר על הקווים הוא המאמן אסי ולט שרשם עונה מוצלחת במיוחד כמאמן.
"עברנו עונת הקמת לא פשוטה" סיכמו הבעלים מישל ורענן את העלייה לליגה א'."סימנו אליפות ראשונה בדרך להחזרת המועדון המפואר הזה לקדמת הבמה ולמקום אליו הוא שייך, באים לעלות ליגה נוספת עד ליגה ארצית לפחות".
על המשך היעדים אמרו: "המטרה שלנו שהתקציב בעונה הבאה יגדל, אנחנו רוצים לפתח את מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל. לא פוסלים שנחבור לספונסרים נוספים על מנת להגשים את החלום".