שלושה חודשים לפני פתיחת שנת הבחירות לרשויות המקומיות, נראה שהשטח בחולון ובת ים כבר גועש: מסרונים, הצהרות של מועמדים ומאבקים על חשיפה ומשאבים.
אין דבר שמכריז על שנת בחירות כמו הודעות לנייד. כבר בתחילת החודש החלו תושבים מחולון לקבל הודעת סקר לניידים שלהם, בה התבקשו לבחור מועמד מתוך רשימת מועמדים פוטנציאליים לראשות העיר. גם פעילים מקומיים של הליכוד והעבודה כבר החלו לעבוד בשטח, כשהם מבקשים לאחד רשימות כדי למנוע פיצול קולות.
1 צפייה בגלריה
קלפי בחולון בחירות 2020
קלפי בחולון בחירות 2020
קלפי בחולון בבחירות הקודמות
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
גם בבת ים החלו רחשי הבחירות, כאשר ראש העירייה לשעבר, יוסי בכר, החל לארגן את מטה השטח שלו ובקרוב יחל את חוגי הבית. "אנחנו כבר מתחילים לעבוד", אומר בכר. "אנשים מאוד מתגעגעים אליי, ואני מניח שנגיע לסיבוב נוסף, כי יש ארבעה מועמדים דומיננטיים, שלושה היו ראשי עיר ואחד חבר מועצה מוכר. אבל מצבי טוב יותר. היום מכירים את כולם ויודעים מה כולם עשו. אי־אפשר להסתיר".
במקביל, עו"ד שמעון שמואלי מבת ים, הגיש פנייה לעיריית חולון בשם עמותת "חוקתי - חרדים למדינה ולשלטון הציבורי", בה העמותה טוענת כי עיריית חולון פועלת בניגוד להנחיות היועץ המשפטי לממשלה, שקבע בחוזר משרד הפנים כי אין להשתמש במשאבי העירייה לצורך קידום פוליטי. עו"ד שמואלי התייחס לשלטי החוצות שהציבה העירייה והפרסומים במסגרתם בירכה את הפועל חולון לרגל זכייתה באליפות המדינה בכדורסל, עליהם חתום בין היתר ראש עיריית חולון, מוטי ששון. על כך השיבה עיריית חולון כי מדובר בפרסומים לציון אירוע יוצא דופן בחשיבותו שאינו שגרתי, שפורסמו יותר משנה טרם מועד הבחירות לרשויות המקומיות וברוח ההנחיות, ובכל מקרה, הפרסומים הופיעו מלכתחילה למשך זמן מוגבל והם כבר הוחלפו במסרים אחרים עוד טרם קבלת הפנייה.
כל העדכונים - חדשות בת ים