אישה, שהופתעה לגלות שבעלה, בניגוד להתנהלותו בעבר, החל לרכוש לעצמו מותגים ורכב יוקרה ונוצץ, שאלה אותו לפשר השינוי שחל בו.
2 צפייה בגלריה
"ממתי אכפת לו כל כך מעצמו?"
"ממתי אכפת לו כל כך מעצמו?"
"ממתי אכפת לו כל כך מעצמו?"
(צילום המחשה: shutterstock)
הגבר השיב שתקופת הקורונה והחשש מהמוות לימדו אותו ליהנות מכל רגע בחיים.
הכל החל כשהאיש החליט למכור את מכונית המאזדה שלו ולקנות גי'פ מרצדס חדש ויוקרתי.
האישה, שחשבה כי בעלה חווה את משבר גיל הארבעים, שאלה אותו: "למה לבזבז כל כך הרבה כסף על רכב? הרי זה מוצר מתכלה שהערך שלו יורד בכל יום שעובר. היה לך ג'יפ מקסים וחדש יחסית. למה היית צריך כזו הוצאה מיותרת וגרוע מזה: למה להוציא לכל הסובבים אותנו את העיניים? אתה רוצה שיתחילו לבקש מאיתנו הלוואות? אתה רוצה שיעשו לנו עין הרע?".
קראו גם:
הבעל השיב לה: "רציתי לעשות לך הפתעה משמחת כדי שיהיה לנו כייף בנסיעות המשפחתיות שלנו, שתיהני ממכונית מפנקת". לטענת האישה, הרכב חדש היה יריית הפתיחה לשינויים נוספים שהגיעו, כולל צביעת השיער שהאפיר, רכישת בגדי מותגים, בושם בלמעלה מאלף שקל ועוד.
"לא הבנתי מה גורם לו להוציא כל כך הרבה כספים אחרי שכל השנים הוא התנהל באופן חסכני ומחושב, היא הוסיפה. "הוא הסביר כי בזכות הקורונה הוא הבין שאפשר לאבד את החיים ברגע ולכן צריך ליהנות מהם כל עוד זה אפשרי.
האישה ציינה עוד כי "התייעצתי עם חברה טובה שלי, שאמרה לי: 'מותק תתעוררי. מה התמימות הזאת שתפסה אותך? יש לך כתובת על הקיר: הוא בוגד. ממתי היה אכפת לו כל כך מעצמו שהוא צריך להריח טוב ולצבוע שיער? תמיד הוא הסתפק בבגדים שקנית לו ועכשיו עבר לבגדי מעצבים ממותגים. השיא זה הרכב. יש לו מישהי שהוא מנסה להרשים, אני שמה על זה כסף".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון)
לבסוף הגיעה האישה להתייעצות איתי ואמרה לי: "החברה צדקה. בדקתי את פירוט האשראי וגיליתי שמות של מסעדות ורכישות מחנויות תכשיטים ושעונים. לא אכלתי איתו שם ולא קבלתי ממנו שום מתנה לאחרונה. נראה לי שהוא מבזבז את הכסף המשותף שלנו על מאהבת".
המלצתי לה למהר ולהגיש בקשה ליישוב סכסוך בבית המשפט, לעמת את הבעל עם התגליות שמצאה ולראות מה יש לו לומר. בהמשך היא סיפרה לי: "הוא הודה שיש לו מאהבת ושהוא מעוניין להתגרש כדי לממש את הקשר איתה".
האישה ההמומה והפגועה החליטה להיענות לבקשתו, לא לפני שקיבלה פיצוי הולם על הפגיעה באמון והבגידה.
השניים החלו בהליך גישור לקראת גירושין.