הגבר שחזר לביתו מיום עבודה רגיל הבחין שהמחשב של אישתו פתוח על תכתובות הווטסאפ שלה.
האישה לא הייתה בבית באותה העת, אבל הגבר, שכיבד בדרך כלל אתה פרטיותה לא עמד בפיתוי. מה שהוא ראה שם טלטל את עולמו.
2 צפייה בגלריה
"הקשר שלנו מת מזמן"
"הקשר שלנו מת מזמן"
"הקשר שלנו מת מזמן"
(צילום המחשה: shutterstock)
בתכתובות של אשתו ראה הבעל שהיא בקשר עם מגדת עתידות, ושהפגישות ביניהן מוקלטות. באחת התכתובות ביקשה האישה הבהרה לגבי סוגיה שהטרידה את מנוחתה: על מי מבין שני המאהבים שלה עליה לוותר.
מגדת העתידות השיבה לה כי יש לה הרבה לקוחות ולכן היא לא זוכרת את תשובתה. בתכתובת הבאה היא ביקשה מהאישה לשלוח לה את ההקלטה שעסקה באותה דילמה.
קראו גם:
הבעל המשיך לקרוא והתברר שאחד המאהבים של אשתו צעיר ממנה ב־20 שנה, ואילו השני הוא השכן מהקומה העליונה שאותו הוא מכיר היטב. אחרי שהחליט כי קרא מספיק, הוא לא ידע את נפשו מרוב כעס.
עד לאותה הנקודה הוא חשב שהתא המשפחתי שהקים עם אשתו ושנמשך שנים ארוכות הוא יציב ומאושר. כעת התברר לו כי הוא חי בשקר ושאשתו בוגדת בו עם שני אנשים לפחות מתחת לאפו.
אחרי שהתעשת הוא העביר את כל התכתובות לטלפון הנייד שלו, והחליט כי זה לא הזמן המתאים להתעמת איתה על הגילוי המסעיר.
ביום למחרת הוא מיהר לפגישה עם עו"ד אריאלה רוזנטל־סודרי כדי שתייעץ לו מה לעשות. עו"ד רוזנטל־סודרי הסבירה לו אחרי שקראה את התכתובות כי יש בידיו ראייה חד־משמעית לכך שאשתו בוגדת בו, וכי עליו לנהל איתה שיחה על כך.
עוד היא ציינה בפניו כי עליו להקליט את השיחה וכמובן את תגובתה לטענות.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
הגבר עשה כמצוותה וכשהתעמת עם אשתו הוא זכה להכחשה גורפת. לדבריה, התכתובת שהוא ראה היא למעשה של חברה שלה, שהולכת איתה למגדת העתידות ומשתמשת בווטסאפ שלה כדי שבעלה לא יגלה את ההתכתבויות.
הגבר המבולבל, שהרגיש מעט הקלה, חזר עם הגרסה של אשתו לעורכת הדין, שמיד כיבתה את ההתלהבות שלו.
"זו תשובה מוזרה", היא אמרה לו. "הרי אתה יודע את זהות אחד הגברים שמופיע בתכתובת, ואלא אם כן אותה חברה מתגוררת איתכם בבניין, מה הסיכוי שהיא באמת מכירה אותו?".
בשלב זה נפל לו האסימון והוא החליט להתעמת עם אשתו שוב. הפעם הבינה האישה כי אין טעם להכחיש עוד ופתחה במונולוג פוגעני במיוחד.
"זה נכון", היא הודתה. "אם היית מספיק גבר, לא הייתי צריכה לבגוד בך ולחפש ריגושים בחוץ. בכל מקרה הקשר שלנו מת מזמן. לא רציתי לפגוע בך ולכן עשיתי את זה מאחורי גבך. אבל בגלל שאתה איש רע שחיטט לי במחשב ולא מתחשב בפרטיות שלי, קיבלת את האמת לפרצוף וזה העונש".
הגבר הפגוע החליט באותו הרגע לעזוב את הבית וכעת נמצאים השניים בהליכי גירושין.