כבר בתחילת הקשר שנרקם ביניהם, הבהירה הצעירה לגבר שהפך לימים לבעלה: "אם אתה רוצה להיות איתי, תצטרך להכיל את חבר הנפש שלי, שאליו אני קשורה מאז ימי השירות הצבאי. אין לך מה לדאוג או להרגיש מאוים ממנו כי הוא הומו".
2 צפייה בגלריה
"בגדתם בי באופן הכי פוגע שאפשר"
"בגדתם בי באופן הכי פוגע שאפשר"
"בגדתם בי באופן הכי פוגע שאפשר"
(צילום המחשה: shutterstock)
האיש הסכים לתנאי שהוצב לו, ובחלוף הזמן השניים נישאו. החבר של האישה היה נוכח בחייהם והנישואים התנהלו עם מי מנוחות.
אלא שהכל השתנה כשהאישה נסעה בברכת בעלה לחופשת סוף שבוע עם חברה הקרוב.
כשהכירה האישה לראשונה את בעלה לעתיד והציבה לו את התנאי לגבי חברה הטוב, הדבר נראה לו מוזר אבל הוא קיבל זאת. ככל שחלף הזמן וההיכרות בין הבעל לחבר העמיקה, הוא גילה שמדובר באדם מיוחד ואהוב, והוא הפך לחלק מהמשפחה. במשך השנים הם נסעו ביחד לטיולים ולחופשות משפחתיות, ונוכחותו מסביבם הייתה טבעית.
קראו גם:
באחד הימים ביקשה האישה מבעלה רשות לנסוע עם החבר לחופשת סוף שבוע בהפתעה עקב מצבו הנפשי, שהתערער בעקבות פרידה מבן זוגו. הבעל רצה תחילה שכל המשפחה תיסע ביחד עם החבר, אבל האישה התעקשה: "זה חייב להיות רק הוא ואני. צריך לתת לו שקט ומנוחה אמיתית כדי שיוכל לפרוק את המועקה שלו. אם היה מדובר בחופשה עם חברה, היית מפרגן לי, וזה הרי אותו הדבר".
הבעל התרצה ונתן להם את ברכת הדרך. כך קרה שהאישה וחברה הטוב נסעו לצימר מפנק בצפון, ולפני שהלכו לישון הגיע הווידוי המטלטל: "אני מאוהב בך במשך שנים, מאז ששירתנו ביחד בצבא", הוא אמר לה.
האישה ההמומה השיבה: "גם אני אוהבת אותך ואתה החבר הכי טוב שלי, אבל שנינו יודעים שאתה נמשך לגברים ואני סטרייטית ונשואה".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
החבר לא ויתר והסביר: "נכון שאני הומו, אבל איתך זה שונה. אני רוצה אותך ונמשך אליך. כשהיינו צעירים הייתי מבולבל לגבי הזהות המינית שלי, וזה היה בגללך. לא נמשכתי לנשים, אלא רק אליך.
"כשראיתי שאת לא רוצה אותי בתור חבר אלא רק בתור ידיד, המשכתי בחיי ויצרתי זוגיות עם גברים. עכשיו כשאני פה איתך לבד, אני מבין שאת האישה שאיתה אני רוצה לחיות את חיי".
האישה התלבטה עם עצמה, ולבסוף אמרה לו: "תמיד הרגשתי שהקשר שלנו נדיר וחזק".
שניות אחרי הם כבר היו זו בזרועות זה, ובילו לילה סוער יחדיו. למחרת הם הגיעו לביתה של האישה ובישרו לבעל שהם לא רק ידידים אלא זוג, ושהאישה מעוניינת להתגרש. הבעל הנבגד אמר להם בכעס: תמיד חשדתי בקשר ביניכם ולא הבנתי למה מלכתחילה לא היית איתו. עכשיו ברור לי שבגדתם בי מתחת לאף ובאופן הכי פוגע שאפשר".
בעקבות המצב שנותר ניסחתי לזוג הסכם גירושין, שעליו הם חתמו במהרה.