עד לאחרונה, כשהמילה 'קורונה' עד הייתה בעיקר שם של בירה, יפעת ברכה מחולון, מנכ"לית ובעלים מעגל הנטוורקינג הנשי 'תנופה', דאגה לחיבורים בין נשים עצמאיות מהשפלה שרצו לקדם את העסקים שלהן. אבל אז נחתה על כולנו הנחיית הריחוק החברתי, והמילה 'נטוורקינג' הפכה לאתגר: איך מצליחים במציאות החדשה ליצור מרחוק את הקשרים שיכולים לקרות רק מקרוב?
1 צפייה בגלריה
לשמור על העסקים ולשמר את המוטיבציה
לשמור על העסקים ולשמר את המוטיבציה
לשמור על העסקים ולשמר את המוטיבציה
(צילום: לינה מיארה)
הפתרון נמצא, כמו אצל כולם, בחיבורי וידאו: מדי יום מקיימות הנשים מפגשים און ליין שכוללים הצגה עצמית, הרצאת אורח, סבב עשייה עסקית בין חברות המעגל ושיחת העצמה מפי יפעת ברכה.
בכל מפגש משתתפות כ-30 בעלות עסקים: עורכות דין, רואות חשבון, מאמנות ומטפלות, יועצות סטיילינג, מעצבות פנים, צלמות, יועצות עסקיות, אמניות, זמרות ועוד.
באחד המפגשים האחרונים הנחתה את ההרצאה חני פרנקל, מאמנת אישית ועסקית, שהסבירה כיצד ליצור בידול עסקי בתקופת הקורונה המאתגרת. "לכל בעלת עסק יש ערך ייחודי שנוצר מסיפור חייה האישי, מהניסיון המקצועי בשטח ומהכשרותיה", אמרה פרנקל, שלימדה כיצד לדייק את הבידול העסקי מתוך אותם מרכיבים וחילקה למשתתפות משימות לפיתוח עסקי בימי הקורונה.
במפגש נטוורקינג נוסף הרצתה חגית מור, שהדריכה את הנשים כיצד לבנות הרצאת אונליין על בסיס הפעילות העסקית וכך לפתח עוד מוצרים רלוונטיים לשיווק בתקופה זו.
"מאחורי כל עסק יש משפחה שצריכה להתפרנס", אומרת ברכה, "לכן, דווקא בזמן הקריטי הזה, החלטנו לקיים את המפגשים כדי לשמור על העסקים ולשמר את המוטיבציה".
נשים המעוניינות להצטרף למפגש נטוורקינג ללא עלות מוזמנות להתקשר: טל' 079-9261990.