יוזמה מקסימה בבת ים: כוכבי הילדים הגדולים יגיעו לבקר בביתם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים בבת ים. "יום ההצדעה" נערך במסגרת המסורת של עיריית בת ים לקיים ימי ההפנינג המותאמים לילדים בעלי צרכים מיוחדים, והפעם מותאם לתקופת הקורונה ותחת הנחיות משרד הבריאות.
1 צפייה בגלריה
אירוע מיוחד בבת ים
אירוע מיוחד בבת ים
אירוע מיוחד בבת ים
(צילום: ניר עמוס ורפי דלויה וקבוצת מדיה הופ)
אם אתם תושבי העיר בת ים, ובמשפחתכם הגרעינית ילד עם צרכים מיוחדים בין הגילאים 3-9 אשר לומד במסגרת חינוך מיוחד- יתכן ואמני הילדים יובל המבולבל, מני ממטרה ודוד חיים יגיעו להפתיע אתכם בביקור עד הבית.
הביקורים יתקייימו בתאריכים 19 ו-20 לאוגוסט 2020 בשעות הבוקר והצהריים, כאשר בזמן הביקור ישהו בבית בני המשפחה הגרעינית בלבד המתגוררים בבית בהתאם להוראות משרד הבריאות.
הרעיון הגיע מהצורך הגובר של המשפחות הללו לשמח את ילדיהם בתקופה מורכבת זו אשר תחת כל ההגבלות- הילדים הללו כמעט ולא יוצאים מהבית בעיצומו של החופש הגדול. מדובר באירוע לוגיסטי מורכב הכולל סיוע רב של הפיקוח העירוני, עובדי העירייה ומתנדבי העיר שעומלים רבות על קיום הפרוייקט לראשונה מסוגו.
לצורך השתתפות יש למלא את הטופס המקוון במלואו בדף הבית של עיריית בת ים או דרך עמוד הפייסבוק העירוני עד ה-16.8.20. הביקורים יתקימו בכ-150 משפחות בעיר, וההרשמה תערך על פי כל הקודם להירשם זוכה. במידה ויהיו נרשמים מעבר לכמות של 150. הנרשמים יועברו לרשימת המתנה.
רוצים שכוכבי הילדים יגיעו אליכם הביתה? לרישום לחצו כאן.
צביקה ברוט: "אני שמח לבשר כי גם השנה אנחנו ממשיכים עם מסורת יום ההצדעה למשפחות היקרות,ובתקופה זו- תקופת הקורונה מצאנו פתרון מותאם שיעזור לנו להגיע לשמח את ילדי העיר עד דלת ביתם. עשינו מאמצים רבים בכדי להתאים את הפעילות תחת הגבלות משרד הבריאות והפרויקט המשמח יוצא לדרך.תודה למחזיקת תיק החינוך המיוחד, טל אסייג, על הובלת הנושא לסגן ראש העירייה, יהודה הרוש על ההירתמות".
טל אסייג, מחזיקת תיק חינוך מיוחד: "חשוב לי מאוד לקיים יום הצדעה והעלאת מודעות בעיר לילדים עם צרכים מיוחדים, היינו צריכים לחשוב המון ולצאת מהקופסא בכדי לארגן יום כזה שתואם להנחיות ושומר על המשפחות המיוחדות בעיר, ואני שמחה ומאושרת שמצאנו דרך מקורית ומקסימה לשמח את הילדים והמשפחות".