עשרות אלפי תושבים ומבקרים הגיעו כמדי שנה לחגוג את סיום החופש הגדול פסטיבל בת ים לתאטרון ואמנות רחוב בסוף השבוע האחרון (23-25.8), שכלל עשרות מופעי תאטרון, מחול, קרקס מודרני, ליצנות, מוסיקה, אקרובטיקה, הפקות מקור ועוד.
2 צפייה בגלריה
צילום: יואב פלי
צילום: יואב פלי
צילום: יואב פלי
השנה הפסטיבל התקיים במתכונת חדשה, כאשר במקום מוקד אחד, הפסטיבל התקיים בשלושה מוקדים: לאורך הטיילת, במתחם כלים-נוצר ובטרמינל לעיצוב.
השנה התארח מופע מרכזי מצרפת "חלומות תלויים", אשר הציג מופע אקרובטי מהפנט על מתקן ענק שהוצב בחניון נורדאו, בשילוב אש ופירוטכניקה, עוד התקיימו לאורך הטיילת מופעים כמו מחול על מדרגות בטיילת החדשה, קרקס על החוף, מיצגי וידיאו וסאונד, תערוכה של בת ים בבת ים, מופע תאטרון רחוב בתנועה "הפנסיונרים", מופע בתנועה "טוטאל בלונד", מופע ברייקדאנס של קבוצת אלפנקס, מופעי מחול לאורך הטיילת. כמו כן, זו השנה השנייה שהתקיימה תחרות חתול רחוב המאפשרת את יציאתו של האמן היחיד עם יצירתו, אל המפגש הקסום עם הקהל שברחוב.
2 צפייה בגלריה
צילום: יואב פלי
צילום: יואב פלי
צילום: יואב פלי
במקביל לאירועים בטיילת, השנה לראשונה כאמור נערכו מופעים בטרמינל לעיצוב. בטרמינל התקיים שוק יד שניה ומופעים נוספים כמו "האיש המשתין", "עשתונות", "בום התאהבתי" ו-"אריק אבר והלופר". ביום שישי בצהריים התקיימו מופעי מחול במרכז כלים וכן הצגות בתאטרון נוצר, כאשר בין לבין הקהל נהנה ממוזיקה, בירה צוננת ושלוקים.