2 צפייה בגלריה
תקוה גדעון בכניסה לבית האח הגדול | צילום: מיכה לובטון
תקוה גדעון בכניסה לבית האח הגדול | צילום: מיכה לובטון
תקוה גדעון בכניסה לבית האח הגדול | צילום: מיכה לובטון
עם אנרגיות טובות, קסם אישי והומור, תקוה גדעון נכנסה בחיוך גדול לבית 'האח הגדול'. היא כבר מייצגת בכבוד את בני העדה האתיופית, והצליחה לכבוש אפילו את הדיירים הקשוחים שבתוך הבית. למרות העימות הידוע עם אורן חזן.
בראיון ראשון מספר חברה הטוב, בר בן זגמי, מחולון כיצד הגיעה גדעון, תושבת חולון שגדלה בבת ים, לתוכנית. "נפגשנו כששנינו התחלנו לעבוד במסעדת קינג ג'ורג' במתחם עזריאלי בחולון ומיד הפכנו לחברים טובים. תקוה היא מסוג האנשים שכל מי שמכיר מתאהב בה, יש לה קסם, היא הפסיכולוגית של כולם, זאת שתמיד נמצאת במרכז העניינים אבל גם הראשונה שתתקשר אליה בשעת משבר", הוא מספר.
היית חלק מההחלטה לגשת לאודישן לאח הגדול?
"כן, ידעתי שהיא תהיה מושלמת אז שכנעתי אותה שאצלם אותה לאודישן, עשינו תאורה עם הנייד שלי ופשוט זרמנו. ממש לא הופתעתי כשהיא התקבלה, היא דמות מיוחדת והכי מתאימה לתוכנית".
2 צפייה בגלריה
תקוה גדעון. הנציגה החולונית | צילום: אוהד רומנו
תקוה גדעון. הנציגה החולונית | צילום: אוהד רומנו
תקוה גדעון. הנציגה החולונית | צילום: אוהד רומנו
מה אתה חושב על ההתנהלות שלה עד כה?
"קודם כל אני חושב שכרגע היא עדיין לא מימשה את מלוא הפוטנציאל שלה, היא בחורה מצחיקה בטרוף ועדיין לא ראו את קצה האישיות שלה, אין לי ספק היא עוד תפתיע. כרגע היא מתנהלת בצורה מאוד חכמה, המהלכים שלה טובים, למרות שיש לה המון כוח והיא יודעת לענות היא נזהרת ובוחרת את המלחמות שלה. היא לא מתנגחת סתם באנשים, לא נכנסת להם לדברים ומכבדת את כולם, גם את אלו שעדיין לא הוכיחו את עצמם כראויים. לא הופתעתי שכל הדיירים התאהבו בה ושהיא מסתדרת עם כולם, כי יש לה כישרון לסחוף אחרים, יש דיירת אחת שלא מסתדרת איתה וזה רק מקנאה".
גם עם אורן חזן היו לה יחסים מתוחים.
"נכון אבל זה בגלל שהוא פרובוקטור והיא יודעת את זה. הוא בא לעשות רעש וברור שכשהוא אמר לה 'תתרגלי שסוגרים לך דלתות ' זה היה גזעני, מעליב ופוגע. האמירות שלו גזעניות וזה העליב אותה, כי הוא בכלל לא מכיר אותה. זה כל כך לא נכון לומר עליה שנסגרות לה דלתות, היא חיה טוב והיא מאושרת, אין לזה קשר אליה. אבל למרות הכעס שמחתי שהיא התגברה על זה מהר ולא נתנה לזה יותר מדי במה, תקוה תמיד היתה אחת שלא מאפשרת לשום דבר להפיל אותה".
חברה הטוב משוכנע שהיא תגיע עד הסוף, ופונה לתושבי חולון בבקשה להצביע לה: "אנחנו בטוחים שהיא תגיע לגמר ואני משוכנע שהיא גם תזכה. אני קורא לכל תושבי חולון להצביע לה, היא אישה שכל כולה לב זהב ומייצגת את העיר שלנו עם הרבה כבוד".