ערב הסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית בת ים, יו"ר בת ימים פלוס צעירים, ירון לוי ויו"ר מרצ קטי פיאסצקי-מורג, ירדו מהגדר. השניים הסירו את העננה שפיזרו סביבם והביעו תמיכה בצביקה ברוט.
הראשון לחשוף את הקלפים היה ירון לוי, שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו בשעות הבוקר על החלטתו לחבור למועמד ברוט, ולמעשה הצטרף בכך לצביקה רובין, אורי בוסקילה ואלי יריב.
"נלחמנו לעשות מהפך בבת ים", כתב לוי בהודעתו לתומכיו. "החל ממחר יש לנו הזדמנות להיות שותפים לדרך ולתמוך במי שבחרנו, להוביל את העיר לעידן חדש. אני שמח להודיע על תמיכת סיעת בת ימים צעירים, במועמד לראשות העיר, צביקה ברוט".
ברוט לא איחר להגיב להודעה הדרמטית: "אני שמח מאד שגם ירון לוי הצטרף אל כל שאר המועמדים בבחירות, והצטרף לקואליציית השינוי שאנחנו מובילים בבת ים. מדובר בהמשך התנופה שלנו לקראת הבחירות מחר (ג'), והדבר רק מוכיח שהציבור בעיר רוצה שינוי. מחר רק הבת-ימים יחליטו מי יוציא אותם לדרך חדשה". כזכור, סיעתו של לוי קיבלה 2 מנדטים בסיבוב הראשון, שהם 3,431 קולות.
אל לוי הצטרפה בשעות אחר הצהריים גם פיאסצקי-מורג, שכתבה בהודעתה: "אז למי מצביעים מחר? במשך חמש השנים האחרונות הרמתי פעם אחר פעם את היד נגד הבזיונות ונגד העוולות. מחר יגיע תורכם. הצבעה אחת שלכם שווה פי כמה מאלף הצבעות שלי. אתם אשכרה יכולים מחר לשנות את המציאות. אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה - צאו להצביע. ואל תצביעו בכר". פיאסצקי, אגב, קיבלה מנדט אחד למועצה שהוא 2,404 קולות.
לסיכום, אל יום הבחירות מחר יבוא ברוט מחוזק עם הכוחות שצויינו לעיל, ומולו יתייצב ראש העירייה יוסי בכר כשהוא מגובה בקולות של רפי ברנז ('ש"ס') ושלושת המנדטים שלו, ואירנה גנין ('ישראל ביתנו'), עם שלושת המנדטים שלה. אם רציתם קרב דרמטי וצמוד, הוא ללא ספק מגיע.