בקניון בת ים, במרכזים הקהילתיים, בהיכל התרבות וגם תהלוכה מיוחדת ליום ירושלים. קבלו את יומן בת ים שלכם לכל האירועים החשובים שיתקיימו השבוע.
6 צפייה בגלריה
הכותל המערבי
הכותל המערבי
הכותל המערבי. לא שוכחים את ירושלים בבת ים
(צילום: shutterstock)

שני, 03 ביוני


10:30 פעילות בתנועה ומוסיקה לתינוקות עם אורלי, כותר פיס
פעילות בתנועה ומוסיקה עם אורלי מגורי כהן. קהילת בייבי קואלה מזמינה אתכם.ן למשחקים מוזיקליים, שימוש בכלי נגינה, שירי הפעלה, ריקוד ואביזרי תנועה. בקבוצה אינטימית בדגש על הקשר הורה ילד. הפעילות מותאמת להורים ותינוקות בגילאי חודשיים - 12 חודשים הפעילות בהנחייתה של אורלי מגורי כהן - מורה למוזיקה ותרפיסטית במוזיקה מספר המקומות מוגבל. חובת תשלום והרשמה מראש.
16:30 הפנינג שבועות, מתנ''ס יגלום
מתנ''ס יגלום מזמין את ילדי הקהילה להפנינג שבועות שיתקיים בחצר בי''ס הנשיא. הכניסה להפנינג ולפעילות היא ממתנ''ס יגלום. מה בתוכנית? מים ומים-אוהל גשם מדליק שיתיז מים על הילדים. גיגיות עם בועות סבון. פעילות יצירה, חלוקת שלוקים לילדים. מחיר כרטיס 15 שקל במכירה מוקדמת. ביום האירוע 25 שקל.
17:00 - סדנת אפייה לילדים בקניון בת ים. והשבוע: הכנת עוגות בננה צ'יפס.

6 צפייה בגלריה
סדנת אפייה בקניון בת ים
סדנת אפייה בקניון בת ים
סדנת אפייה בקניון בת ים
(צילום: קניון בת ים)

17:00 יריד תעסוקה לנוער, קניון בת ים
המחלקה לנוער וקניון בת ים מציגים יריד תעסוקה לנוער מיועד לבני נוער מגיל 16 ומעלה מגוון בתי עסק ועבודות לחודשי הקיץ. קניון בת ים - רחבת הקניון בקומה השלישית ליד שילב.

6 צפייה בגלריה
זהבה ושלושת הדובים. נתי הגעתי הופעתי
זהבה ושלושת הדובים. נתי הגעתי הופעתי
זהבה ושלושת הדובים. נתי הגעתי הופעתי
(צילום: יח"צ)

17:30 זהבה ושלושת הדובים נתי הגעתי הופעתי, היכל התרבות בת ים
הקלאסיקה האהובה בכל הזמנים מאת האחים גרים עולה על הבמות בעיבוד בימתי חדש, מרהיב, סוחף ומרגש.. בליווי מיטב שירי הילדות האהובים והמוכרים עליהם גדלנו. בואו והצטרפו אלינו להרפתקה בלתי נשכחת ביער הירוק. שם נפגוש את שלושת הדובים וחברים חדשים נוספים! משתתפים: נתי הגעתי, עמרי רוטברד, שאול עזר, שרון מלכי שמש/נירית אהרוני, אלעד מזרחי, רחלי דוידזון. בתשלום. טלפון: 03-5080031.

יום שלישי, 04 ביוני


16:15 בת ים חוגגת ירושלים, בן גוריון פינת יוספטל
תושבי בת ים מוזמנים להצטרף לתהלוכה מיוחדת לכבוד יום ירושלים: "ירושלים הבנויה כעיר שחוברה לה יחדיו". 16:15 - התכנסות בעיגול (רחוב בן גוריון פינת יוספטל) חלוקת דגלים, בלונים וחולצות (בהזמנה מראש) *כמות החולצות מוגבלת, כדי לקבל את החולצות יש להגיע בזמן לחלוקה, לא נוכל לשמור למאחרים. כל הקודם זוכה! נתאחד כולנו לתפילה מיוחדת לשלום ולהחזרת החטופים נפריח יחד 125 בלונים צהובים ונתפלל לשובם במהרה!

6 צפייה בגלריה
הכותל המערבי
הכותל המערבי
בבת ים תיערך תהלוכת יום ירושלים חגיגית
(צילום: shutterstock)

16:30 - יציאה לתהלוכה חגיגית בהובלת הרב שי בן נחום ובליווי מוזיקלי של אוריאל בן ברוך ולהקתו התהלוכה תצעד ברחובות יוספטל, בלפור והרצל עד אולם ביה"ס ציפורי (ביאליק 29) 17:30 - הצגה מיוחדת לכל המשפחה מבית תיאטרון נקודה טובה: "נקודה טובה ושמה ירושלים" ובמקביל - פעילות מיוחדת לנוער. 19:00 - מאולם ביה"ס ציפורי לבית הכנסת נחליאל (רחוב פנקס 2) תפילת מנחה, שיעור של הרב שי בן נחום ומיד לאחר מכן תפילת ערבית חגיגית לכבוד יום ירושלים בליווי מוזיקלי. כולם מוזמנים.
16:15 סדנת קינוחים להורים וילדים לכבוד שבועות, כותר פיס
סדנה מתוקה להורים וילדים לכבוד שבועות בסדנא נכין קינוח משותף לכבוד החג בליווי מצגת מרהיבה על מנהגי שבועות.
17:00 הפנינג שבועות, מתנ"ס עופר
הפנינג שבועות בעופר אוהל גשם בועות סבון הפעלה מוזיקלית 20 שקל למשתתף, כולל פיצה ושתייה. כרטיס ביום האירוע 25 שקל.

יום רביעי, 05 ביוני


17:30 מעבר לים – הצגת ילדים, היכל התרבות בת ים
דניאל הוא ילד ישראלי שעובר להתגורר עם הוריו מעבר לים - באמריקה הרחוקה. כשהוא מגיע ביומו הראשון לבית הספר, הוא פוגש את כל הילדים, אך מסתבר לו במהרה כי הם אינם דוברים מילה בעברית, וגם הוא איננו מבין אנגלית. המורה מבקשת מהילדים להתחלק לזוגות. דניאל ומישל, נשארים ללא זוג והופכים להיות יחד בלית ברירה. על כל זוג לצאת למשימה משותפת שניתן לפתור אך ורק אם ישתפו ביניהם פעולה. בתחילה, התקשורת בין דניאל ומישל קשה וכמעט בלתי אפשרית, אך עם הזמן, מישל מלמדת את דניאל כמה מילים באנגלית ודניאל מלמד את מישל כמה מילים בעברית. דניאל, שאלוף בקסמים, מצליח לכבוש את ליבה של מישל ויחד הם פותרים את המשימה.

6 צפייה בגלריה
מעבר לים. הצגת ילדים בבת ים
מעבר לים. הצגת ילדים בבת ים
מעבר לים. הצגת ילדים בבת ים
(צילום: יח"צ)

הקהל הצעיר נחשף לשירי משוררים מופלאים, שהם נכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית. באמצעות שירים וקסמים, אנו למדים יחד עם דניאל ומישל לגשר על הפערים ולהבין שיש אפשרות לחברות שהיא מעבר לכל שפה. משתתפים: דניאל ורטהיים, שחר כספי / שיר פופביץ׳. בתשלום. טלפון: 03-5080031.
20:30 קלאסי וקלאסיקה גיל שוחט מארח את נורית גלרון, היכל התרבות בת ים
המופע המשותף של גלרון ושוחט ׳קלאסי וקלאסיקה׳, שהפך לאחד המצליחים והמשפיעים במוזיקה הישראלית מזה שנים לא מעטות, זוכה לגירסה חדשה ורעננה. הקלאסיקות של גלרון מתמזגות במוזיקה הקלאסית של שוחט, ואלה נוסקים לחוויה תרבותית מוזיקאלית ראשונה במעלה. גלרון שרה בווקאליזה יצירות קלאסיות לצד שיריה הידועים, בעוד שוחט מנגן יצירות מופת מאת מוצארט, שופן וליסט. בתשלום. טלפון: 03-5080031.

יום חמישי, 06 ביוני


17:30 סדנת קינוחים לשבועות, מתנ''ס יגלום
סדנת קינוחים חלביים' לקראת חג שבועות. הפעילות מתאימה לילדי גן חובה ומעלה. מצגת מרהיבה ברוח מנהגי החג, סדנת קינוחים חלביים. מחיר כרטיס 10 שקלים. נא להגיע במצב רוח טוב ואהבה למתוקים.

6 צפייה בגלריה
המסע להורות
המסע להורות
המסע להורות
(צילום: עיריית בת ים)

יום שישי, 07 ביוני


11:00 המסע להורות - סדנא להורים שבדרך, המרכז לגיל הרך בת ים
מטרת הסדנא היא לסייע להורים שבדרך להתכונן לחוויית ההורות המרגשת ולהכין את עצמם גם ליום שאחרי הלידה. מה תקבלו בסדנה? בסדנה תוכלו להתכונן ביחד למעבר להורות ולהיפתח למשמעותיות שלה - לחלוק חששות, חוסר וודאות, התרגשות... כהורים לעתיד, זוהי הזדמנות להתבונן פנימה, להכיר טוב יותר את עצמכם ואת בן/בת הזוג שלכם.
להבין מה חשוב לכל אחד/ת מכם בהורות, להבין איך להתמודד עם אתגרים ולבנות שותפות הורית המתאימה לשניכם וגם לקבל כלים לצעדים הראשונים ליצירת הקשר עם הבייבי שלכם. הסדנה מבוססת על ידע מחקרי המצביע על כך שהכנה רגשית בתקופת ההריון מסייעת להסתגלות טובה יותר להורות ברמה האישית, הזוגית והמשפחתית. מחיר הסדנה לתושבי בת ים 120 שקל.

יום שבת, 08 ביוני


20:00 ריקודי עם, טיילת בת ים
ריקודי עם, טיילת ליד מלון סאן. הרקדות וריקודי עם, בהנחיית הילה מנחם. הכניסה חופשית.