המונדיאל מביא את האוהדים לא רק אל האצטדיונים או לסלון של החברים, אלא גם ובעיקר אל הברים השכונתיים, שלובשים חג לקראת האירוע המרכזי של הספורט הפופולרי בעולם. אם טרם החלטתם באיזה בר נמצא המגרש הביתי שלכם, אלה חלק מהברים באיזור שישמחו לשמש לכם בית חם במהלך החודש הקרוב.

אידאה בר:

כתובת: מוהליבר 35, ראשון לציון.
5 צפייה בגלריה
אידאה בר
אידאה בר
אידאה בר
(יח"צ)
על המקום: בר שכונתי שמארח מונדיאלים מאז 1984. שעות הפתיחה דינאמיות, בהתאם למשחקים, שישודרו כולל סאונד עם מקרן ושני מסכי טלוויזיה.
מה מציעים? צ'ייסר במבצע על כל גול, מגש 4 בירות לבחירה, מנות שרינג מיוחדות לאוהדים ללא הבדל, והגרלה חגיגית. בין השעות 19:00 ל־21:00, 20% הנחה על האוכל ו־30% על כל האלכוהול.

אוסליבן:

כתובת: שדרות המלאכות 121, מודיעין
5 צפייה בגלריה
אוסליבן
אוסליבן
אוסליבן
(יח"צ)
על המקום: פאב אירי שנוסד לפני 13 שנה, ואירח מונדיאל או שניים בעבר. כל המשחקים ישודרו עם סאונד, באמצעות שני מקרנים, ומסכים נוספים בכל פינה.
מה מציעים? מבצעים על צ'ייסרים בכל גול, ימים א'-ה' "האפי אוור", 25% הנחה על כל התפריט עד השעה 20:00.

אוסקר וויילד

כתובת: הרוקמים פינת הלהב 26, חולון
על המקום: פאב אירי במרכז עזריאלי בעיר. בדרך כלל הבר סגור בימי ראשון אבל לכבוד המונדיאל הוא יפתח את שעריו לכבוד משחק הפתיחה (קטאר נגד אקוודור, 18:00), שישודר באמצעות חמישה מסכי טלוויזיה ושני מקרנים. המקום נפתח מדי יום ב־17:00, אולם לכבוד משחקים מוקדמים שעת הפתיחה תוקדם ל־15:00.
מה מציעים? מבצעים חגיגיים על הבירות והאוכל, וגם הפתעות, אחת מהן הגרלה של סוני פלייסטיישן 5 ומתנות שוות נוספות.

מלצר בית בירה

כתובת: שדרות בן גוריון 4, ראשון לציון
5 צפייה בגלריה
מלצר בית בירה
מלצר בית בירה
מלצר בית בירה
(עידן גור)
על המקום: בר מסעדה שנפתח בחודש מאי השנה, עם 140 סוגי בירה ותפריט אוכל. שעות פתיחה מעודכנות לתקופת המונדיאל: בימים ראשון עד חמישי פותחים דלתות ב־14:30 בדיוק, שישי-שבת כרגיל החל מ־12:00.
מה מציעים? האפי אוור על הבירות והאלכוהול בין השעות 19:00-14:30, וכן 'צפויות הפתעות'.

לה מורס

כתובת: הרצל 203, רחובות.
על המקום: בר שכונתי ותיק, במרכז העיר. המשחקים ישודרו בשני מסכים, טלוויזיה ומקרן, שניהם יהיו ללא קול, לאלה שרוצים לצפות במשחק תוך האזנה למוזיקה. פותחים ב-18:00.
מה מציעים? 30% הנחה על חצאים ושלישים של בירות, קוקטיילים ואוכל, עד 21:00. צפויות מנות מיוחדות למונדיאל.

קרלה ברוני

כתובת: הרוקמים 26, חולון
5 צפייה בגלריה
פאב קרלה ברוני
פאב קרלה ברוני
קרלה ברוני
(יח"צ)
על המקום: בר ספורט עם 13 מסכי טלוויזיה בכל רחבי המקום, בפנים, בחוץ ועל הבר. תפריט המקום בסגנון אמריקאי עם ספיישלים מיוחדים, מבצעי צייסרים, כל סוגי הבירות בקבוק וחבית. מנת הדגל המבורגר. פתיחה ב-18:00, ישתנה בהתחם ללוח המשחקים.
מה מציעים? תפריט מונדיאל חגיגי.

בעל הבית

כתובת: הרצל 207, רחובות.
על המקום: בר-מסעדה במרכז העיר עם תפריט מנות שרינג, קוקטיילים ו-30 סוגי בירה. המשחקים ישודרו בשלושה מסכים עם סאונד, ולרעבים, יהיו מבצעים מיוחדים על המבורגרים ואלכוהול, פלוס דילים לחבר׳ה.
מה מציעים? מנות במטבח שתואמות למדינות של הנבחרות שמשחקות.

יודל'ה בר מסעדה

כתובת: דרך בן גוריון 136, בת ים, מתחם סאנסט ביץ'.

5 צפייה בגלריה
היודל'ה בת ים
היודל'ה בת ים
היודל'ה בת ים
(צילום פרטי)

על המקום: בר מסעדה שקיים בדיוק שנה וזה המונדיאל הראשון שהם משדרים אבל מבטיחים שאת החוויה הזאת לא תשכחו לפחות ארבע שנים. ב-18:00 פותחים את הדלתות, עד השעות הקטנות של הלילה. המשחקים ישודר על 2 מסכים ובסאונד מלא ועוצמתי, בעזרת מגברים.
מה מציעים: המבורגר קלאסי ושליש קרלסברג או טובורג מהחבית במבצע מיוחד; צ'ייסר על חשבון יודל'ה בהזמנת חצי ליטר קרלסברג-טובורג. וגרעינים שחורים יחולקו חופשי במהלך הקרנת המשחקים. ויש גם 'משחק ניחושים'. רבע שעה לפני תחילת כל משחק כל שולחן יוכל להצביע מי הקבוצה שתנצח פלוס התוצאה. פרס מפתיע למנחשים.