מה מחכה לנו השבוע בעיר? איפה מבלים? לאן לוקחים את הילדים? קבלו את יומן בת ים שלכם לכל האירועים שמתרחשים השבוע (25.2-2.3) בעיר.

יום ראשון, 25 בפברואר


17:15 שעת סיפור לגיל הרך - הבלונים הצבעוניים, יוספטל 98, בת ים
שעת סיפור לגילי 2.5-1.5 בהנחיית יפעת נתיב, ובהשראת: "מעשה בחמישה בלונים" מאת: מרים רות. יום אחד קיבלו הילדים בלונים צבעוניים, מה קרה לבלונים? עלות: 15 שקל לילד מגיל שנה, מלווה יחיד מעל גיל 14 - כניסה ללא תשלום. בהזמנה מראש.

4 צפייה בגלריה
אביבה אהובתי
אביבה אהובתי
אביבה אהובתי
(צילום: מתוך אתר היכל התרבות בת ים)

יום שני, 26 בפברואר


20:30 אביבה אהובתי, היכל התרבות בת ים
קלאסיקה ישראלית בת זמננו המבוססת על סרטו המרגש של שמי זרחין שאף זכה בפרס האקדמיה הישראלית לקולנוע בקטגוריית הסרט הטוב ביותר, התסריט והבימוי הטוב ביותר.
זהו סיפור על יצירה, על גניבה ספרותית, על עוצמה נשית, על החיים בפריפריה ועל הנאמנות למשפחה, בה ביום בהיר אחד קמה האמא – עקרת בית פשוטה ועמוד התווך של הבית – ומחליטה להעז להגשים את עצמה. האם מותר לה? האם יתאפשר לה לשים את חלומותיה לפני מצוקות הבית? והאם הכשרון שלה גדול מסך האשליות של כותבת מתחילה.
משתתפים: ענת מגן-שבו/רונה-לי שמעון, הילה סעדה/שיפי אלוני, רובי פורת-שובל, תקווה עזיז, מולי שולמן, אורן כהן, שפי מרציאנו/נדב ארטשיק, נופר סלמאן, אודי רוטשילד/ירון ברובינסקי, עמית זיתון. בתשלום, לפרטים ורכישת מנוי חייגו: 03-5080031.

קראו גם:

יום שלישי, 27 בפברואר


07:00 זהו יום הבוחר, כל רחבי העיר
יום הבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר. חובתכם הדמוקרטית להגיע לקלפי המיועד אליכם והקרוב למקום מגוריכם. הקלפי פתוח להצבעה, ללא הפסקה, החל מהשעה שבע בבוקר (07:00) ועד השעה עשר בלילה (22:00).
מה עוד עושים ביום הבחירות?

יום רביעי, 28 בפברואר


19:15 תמיר מנדובסקי - השקעות לעצלנים, רהב 7, בת ים
חיילים משוחררים? מסיימי/ות שירות לאומי? בואו לשמוע את הרצאתו של תמיר מנדובסקי - השקעות לעצלנים ההרצאה שתחתום את חודש המשוחררים. תמיר מנדובסקי הוא מחבר רב-המכר "השקעות לעצלנים", משקיע בשוק ההון ובנדל"ן ובעלי בית ההשקעות "אסיף". ההרצאה מלמדת על אפיק השקעה שהוא אמנם הפשוט ביותר, אך מפתיע כמה שהוא רווחי: השקעה קבועה לאורך עשורים רבים בקרנות סל המחקות מדדי מניות מובילים. בתום ההרצאה הקהל ידעו מדוע כל אחת ואחד חייבים להתחיל להשקיע את כספם, באופן פשוט ומובן, למען עתידם ועתיד משפחתם. ההרשמה ללא עלות.

4 צפייה בגלריה
טוק טוק - הקומדיה המצליחה בעולם
טוק טוק - הקומדיה המצליחה בעולם
טוק טוק - הקומדיה המצליחה בעולם
(צילום: מתוך אתר היכל התרבות בת ים)

20:30 טוק טוק - הקומדיה המצליחה בעולם, היכל התרבות בת ים
ההצגה עלתה לראשונה בצרפת בשנת 2005 והפכה לקאלט ברחבי העולם! ועכשיו לאחר מאמצים רבים הגיעה לישראל! טוק טוק, קומדיה אובססיבית ומצחיקה עד דמעות, מאת המחזאי הצרפתי לורן באפי. במהלך השנים הועלתה הההצגה בלמעלה מ- 30 מדינות. מיליוני בני אדם צפו בה והיא נחשבת להצגת קאלט מהמצליחות בעולם.
כאשר שומעים את צירוף המילים TOC TOC הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא דימוי של מישהו דופק בדלת.. אבל... הפעם זה משהו אחר לגמרי. TOC TOC (Trouble obsessional compulsive) מביא לקדמת הבמה שש דמויות הסובלות מהפרעות כפייתיות אובססיביות (OCD). הדמויות נפגשות בחדר המתנה של פסיכיאטר מפורסם, הידוע ביכולותיו הנדירות לסייע למטופליו ולפתור את בעיותיהם. הפסיכיאטר מאחר להגיע וכל אחת מהדמויות עוברת התמודדות לא פשוטה בזמן ההמתנה. נוצרות סיטואציות מצחיקות ומרגשות המעניקות לצופה את האפשרות להתבונן גם לתוך עצמו ולזהות את ה-TOC שלו.
משתתפים: איציק כהן גיא לואל יובל סגל יפית אסולין דנה סמו מיכל זיס שיר פופוביץ במאי: אודי גוטשלק. מחיר מיוחד למנויי ההיכל: 99 ש"ח! לרכישה: 03-5080031.

יום חמישי, 29 בפברואר


17:30 מעבדת האומץ של נופיקי, היכל התרבות בת ים
במעבדת האומץ של נופיקי הכדורים זוהרים כאשר כל חברי המעבדה מגלים אומץ. המעבדה עובדת וכולם שמחים ומאושרים אבל לפתע הכדורים הזוהרים נכבים והמעבדה כבר לא עובדת. נופיקי מגלה שהכדורים נכבו כי יש שלושה חברי מעבדה שצריכים להתגבר על הפחד ולגלות אומץ. האם הילדים יצליחו לגלות אומץ? האם הכדורים ייחזרו שוב להיות זוהרים? והאם המעבדה תחזור לעבוד? כל זאת תגלו בהצגה. המופע משלב את השירים האהובים של נופיקי ומסרים חשובים על אומץ, חברות ועוצמה. הצגה מהנה לילדים מתאים לגילאי 2 ומעלה. המופע בהשתתפות: נופיקי, דוני השדוני, ליפי לופ ורקדנים. לאורך כל המופע יש השתתפות של הקהל כדי להוסיף עוד קצת לחוויה. כל גיל חייב בכרטיס. להזמנה ושירות 03-5080031.

4 צפייה בגלריה
מעבדת האומץ של נופיקי
מעבדת האומץ של נופיקי
מעבדת האומץ של נופיקי
(צילום: מתוך אתר היכל התרבות בת ים)

יום שישי, 01 במרץ


10:00 יריד אוכל ואמנים, קניון בת ים
למה לבשל כשתוכלו למצוא כל מה שתרצו לבית לסופשבוע בקניון בת ים? בקניון יחכו לכם דוכני אוכל רבים וגם יריד אמנים מיוחד.

4 צפייה בגלריה
על חלל. תערוכה מיוחדת בבת ים
על חלל. תערוכה מיוחדת בבת ים
על חלל. תערוכה מיוחדת בבת ים
(צילום: מתוך אתר מוזיאון בת ים)

יום שבת, 02 במרץ


10:00 סיור וסדנה בתערוכה לכל המשפחה "על חלל", מוזיאון בת ים
הצטרפו לסיור ולסדנה בעקבות תערוכת האמנות הקבוצתית ״עַל חָלָל״ תַּעֲרוּכָה לְמִשְׁפָּחוֹת וִילָדִים (גיל 5 ומעלה) ומבוגרים מוזמנים לחוויה מיוחדת המשלבת: נגלה יחד יצירות מרהיבות ונשאל שאלות מעוררות השראה על החלל החיצון ועל חלל הגלריה. בהשראת התערוכה, נבנה יחד חלל מיוחד משלנו, תוך שימוש בחומרים מגוונים ודמיון פרוע.
אמני התערוכה: תמר אור, שגיא אזולאי, בצלאל בן־חיים, איתן בן־משה, רוני בן־פורת, אלי גור אריה, נועה יפה, אמיר יציב. לפרטים: 03-6591140.