ככל שהמטבח הופך לדומיננטי יותר, כך כדאי יותר להשקיע בו כדי שהוא יהיה איכותי במיוחד. השלב הראשון הוא בחירה מושכלת של חברת המטבחים שתייצר את המטבח ותדאג להתקין אותו – וכדי לבחור נכון מומלץ להיעזר ב-5 הכללים הבאים:
1 צפייה בגלריה
נובו מטבחים
נובו מטבחים
נובו מטבחים
(צילום: פיקסלביי)
התאמה מלאה לצרכים הספציפיים של כל לקוח יש אינספור מטבחים איכותיים ויפים, אבל על-מנת להפיק מקסימום נחת מהמטבח שלכם אתם צריכים ארונות שתוכננו ויוצרו בדיוק לפי הצרכים שלכם, משטח עבודה וכיור שמותאמים באופן מושלם להעדפות שלכם, ובאופן כללי מטבח בהתאמה אישית מלאה. למעשה, ככל שמנעד האפשרויות מתרחב – והוא התרחב באופן דרמטי בעשור האחרון – כך חשובה יותר היכולת של חברת המטבחים לעזור לכם לאפיין את הצרכים והרצונות, ולוודא שהמטבח יספק מענה מדויק.
אחריות המשוואה פשוטה: חברת מטבחים שסומכת על המוצרים שלה ועל איכות ההתקנה, תעניק אחריות ארוכת טווח על המרכיבים השונים של המטבח. חברה שמשתמשת בחומרי גלם נחותים כדי לנסות להוזיל את העלויות מבחינתה או כדי למקסם את הרווחים שלה, תספק אחריות מוגבלת. מאחר שאף אחד ואף אחת לא רוצים לקנות מטבח חדש כל 5 שנים, ההמלצה היא להעדיף חברות שמוכנות להתחייב באמת על איכות המוצרים שלהן.
רמת גימור גבוהה כל מטבח נמדד גם בהיבט האסתטי. אנחנו חיים בעידן שבו יופי הוא מרכיב מרכזי באיכות החיים של כולנו, ולכן רצוי לדאוג שגם המטבח, חלל פונקציונלי במהותו, יזכה למראה שובה לב. בפרט חשוב לבחור חברה שכל המטבחים שלה מתאפיינים ברמת גימור מוקפדת, עם תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, לרבות הפרזולים, מנגנוני הקלאפות, הצירים של הארונות ועוד.
ניסיון ניסיון הוא משאב יקר ערך בתחומי פעילות רבים, ובפרט בתכנון וייצור מטבחים. בהתאם אחד מכללי הזהב בבחירת חברת מטבחים הוא לבחון את הוותק שלה. כדאי גם לבקש לראות קטלוג עבודות, ובפרט של מטבחים בסגנון שאתם מעדיפים (למשל מטבחים כפריים, מטבחים תעשייתיים, מטבחים מודרניים וכו'). ניתן גם לבקש לקבל חוות דעת של לקוחות קודמים, כדי להתרשם גם מרמת השירות והמחויבות של חברות המטבחים השונות.
ייצור בארץ אמנם המטרה בקניית מטבח היא יחס עלות תועלת משתלם במיוחד, ולכאורה למקום שבו מיוצר המטבח אין חשיבות – אבל בכל זאת כדאי להעדיף חברות שמקפידות על ייצור כחול לבן, וזאת משתי סיבות: ראשית, ייצור בארץ הוא אינדיקציה טובה מאוד לאיכות גבוהה, ושנית, כשקונים כחול-לבן תומכים בכלכלה הישראלית ובעצם באזרחי ישראל. כל המרכיבים של המטבחים של חברת נובו מטבחים מיוצרים בארץ, ובנוסף מדובר בחברה מנוסה שמתאפיינת ברמת גימור גבוהה, בקשב מלא לכל לקוח וכן בכזו שמעניקה אחריות ארוכת טווח במיוחד.