פיצה פיתה במיקרוגל או בתנור
אין פיצה פשוטה יותר להכנה מהפיצה פיתה המיתולוגית. זו שכולנו גדלנו עליה והשביעה הרבה ארוחות ערב עצלות במיוחד. תוכלו לשלוף פיתות רגילות מהמקפיא או מיני פיתות, למרוח אותן עם רסק עגבניות בטעם פיצה או קטשופ עם קצת תבלינים מעוררי טעם עליו, גבינה צהובה או מוצרלה חביבה אם יש בנמצא, כמה תוספות חביבות סטייל זיתים, בצל, תירס, פטריות, עגבניות ולמעשה את כל גינת הירק החביבה עליכם ומשם למיקרוגל או לתנור – תלוי בכמות שאתם צריכים להכין.
תחתיות בצק מוכנות לשליפה מהירה
זו הגרסה המשודרגת לפיצה פיתה, כאן אתם כבר שולפים תחתית בצק שמישהו אחר – לא אתם, הכין ואתם קניתם והקפאתם. כל הכבוד זו חשיבה נכונה וחסכנית שתקצור לכם הרבה מחמאות אחרי שתסיימו את הכנת הפיצה על גבי הבצק הזה. גם כאן תוכלו למרוח רוטב פיצה קנוי או משהו שהכנתם בזריזות על הגז, גבינה מגורדת, תוספות טעימות והופ לתנור. אם אתם רוצים להגיש אופציות נוספות לפיצה שלכם תמיד תוכלו להשתמש בבצק הקנוי שלכם ולהכין ממנו פוקאצ'ה או לחם שום כיפי.

1 צפייה בגלריה
פיצה בטאבון
פיצה בטאבון
פיצה בטאבון
(צילום: pixabay)

בצעד תימני כל הדרך אל הפיצה
אם יש אלופים בבצק הרי שאלו התימנים, שכל התפריט שלהם בנוי על בצקים טעימים במיוחד. והינה גם כאן אפשר להכין פיצה נהדר מהבצק של המלאווח! כאן תוכלו לבחור אם אתם רוצים להכין את הפיצה שלכם על גבי הבצק של המלאווח, לגלגל אותו, לחתוך ולהכין מעין מיני פיצות אפויות בתנור או אם אתם מעדיפים להכין אותה בתוך המלאווח כך שבין השכבות הטעימות של הבצק השמנוני מתחבאים רוטב עגבניות וגבינה מותכת עם או בלי תוספות – יאמי.
כל הדרך למפתן ביתכם
אין לכם כוח לכל ההתעסקות, אין בעיה. הרימו טלפון והזמינו מגוון של פיצות עד פתח ביתכם. אין דרך קלה ומהנה יותר להכין פיצה מאשר שהיא תגיע עד אליכם, ובדיוק לשם כך יש משלוחי פיצה! תוך חצי שעה תוכלו כבר לשבת בנחת עם האורחים שלכם ולהתענג על כל ביס ביס. אם אתם מחפשים פיצה בת ים תשמח לספק לכם מגוון רחב של פיצות עם כל התוספות שאתם הכי אוהבים לאכול.
פיצה של פיצרייה במטבח הביתי
אם בכל זאת נחה עליכם הרוח להתחיל וללוש אז לכו על זה או לושו את זה – איך שבא לכם. תתפיחו זריז ותתחילו לרדד את הבצק כמו בפיצרייה. כשהפיצה הביתית שלכם תגיח מהתנור וכולם כבר ישתגעו מהריח שיש בכל הבית, תוכלו להגיש אותה על גבי מגשי ברזל עגולים ממש כמו פיצה בחו"ל ולקצור ים של מחמאות!
זורמים עם מה שיש בבית
אל תקשו על עצמכם ללא צורך. תזרמו עם מה שיש בבית, פיתות, תחתיות קפואות, מלאווח בצק שלשתם הכול הולך. אם חסרות לכם תוספות תמיד אפשר לקפוץ רגע עד למכולת השכונתית ולעשות השלמה בקטנה, או לבקש מהשכנה או בכלל להכין את גרסת המקור הפיצה מרגריטה האהובה שאין אחד שלא ישמח לאכול ממנה. לא משנה מה תחליטו או במה תבחרו - העיקר שלשולחן תגישו פיצה!



מוגש מטעם דומינוס