רובנו מתנהלים בעולם דיגיטלי, אז הגיוני שגם נתחיל למצוא זוגיות בעולם הדיגיטלי. אנשים שהתנסו בעולם הדייטים המקוון, מספרים שאלה יכולים להיות מסובכים כמו הכרויות בבר או בחתונה של חברים.
אז שימו לב: יצירת קשר עם מישהו באינטרנט היא אמנם נוחה מאוד אבל גם מסובכת יותר מאי פעם. כדי להקל עליכם את המשימה, הנה כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כשאתם יוצרים קשר בעולם ההכרויות האינטרנטי.
פרופיל המשתמש הוא מקום למידע
פרופיל מקוון יוצר מקום מהיר וקל להדגשת נקודות חשובות בחיים. כלומר, אתם יכולים להציג בפרופיל שלכם את התחביבים, תחומי העניין שלכם, הבילויים החביבים עליכם והחברים או המשפחה שלכם. כדאי להימנע מהכנסת פרט דיסקרטי מדי, או ציון פרטים אישיים מידי לטעמכם.
אל תמהרו לשפוט ונסו לראות מה בחר בעל הפרופיל להדגיש באישיות שלו. האם הוא מנסה להדגיש את הטיול לאלסקה? או את אהבתו לבאולינג? זה לא אומר שצריך למחוק מישהו רק בגלל שהפרופיל שלו לא מתאים במאה אחוז לציפיות שלכם, אבל אתם יכולים להשתמש בפרטי הפרופיל החשופים בפניכם, ככלי שיאפשר לכם לקבוע האם יש לכם משהו במשותף, או אם יש בו משהו מעבר למראה, שמסקרן אתכם.

1 צפייה בגלריה
היכרויות מקוונות
היכרויות מקוונות
היכרויות מקוונות
(צילום: depositphotos)

המשתמש מפזר משפטי Pick-Up נדושים
אמירות מתחכמות כדי להתחיל עם מישהו, יכולות אולי לשעשע את הכותב, אבל עלולות להיתפס לא כל כך משעשעות אצל מי שמקבל אותן, במיוחד אם הן מעבירות חוסר נוחות בצד השני.
הדרך שבה המשתמש ייזום את השיחה אתכם, תגלה לכם רבות על איך הוא רואה אתכם כבני אדם וכיצד הוא עשוי להתייחס אליכם כבני זוג. למשל, האם המשתמש העיר על הגוף שלכם באופן ישיר או ששאל אתכם על הגזע של הכלב החמוד בתמונה שלכם?
הומור יכול להיות שובר קרח נפלא, אבל לעיתים יתפס כלא פוליטיקלי קורקט אצל חלק מהמשתמשים בפלטפורמה. מישהו שבאמת ירצה להכיר אתכם יקדיש את הזמן לעשות זאת באופן הנכון לכם.
המשתמש מסתורי מדי
היכרויות מקוונות יכולות להיות אפופות במסתורין דבר שיכול להיות כרוך בריגוש, אבל חלקן עשויות להיות גם סימן אזהרה לכך שאתם לא רואים את כל האמת.
נניח שאתם יוצאים עם מישהו לדייט ונהנים מאוד. אוכלים ארוחת ערב ומדברים במשך שעות. פשוט דייט כייפי. אתם מתרגשים לראות אותו שוב והוא נראה נרגש באותה המידה. תכננתם לצאת שוב לדייט אבל הוא ביטל ברגע האחרון וסיפר סיפור שנשמע קצת לא סביר. וגם את הדייט הבא הוא ביטל בתירוץ אחר כלשהו, כדאי לחשוב היטב לפני שפותחים את הלב בפני אותו המשתמש.
לכן, כדאי לשים לב לשיחות שלכם שבהן אולי תמצאו סימנים מוקדמים לחצי אמיתות או תמרונים. נסו לבחון היטב לפני שפותחים את הלב ולפני שיוצאים לדייט הראשון.


מוגש מטעם: שובבים