בשנים האחרונות ישראלים רבים גילו שאפשר בהחלט להירגע ולתפוס שלווה מבלי לחצות בהכרח את גבולות המדינה ולהחתים דרכונים.
למעשה, ארץ ישראל מציעה אינספור פינות חמד בכל הסגנונות האפשריים וכל שצריך זה רק לבחור ויש מי שבוחרים מלכתחילה בבריחה האורבנית המושלמת. לנפוש בעיר מאפשר אינטראקציה עם הרבה מאוד פעילויות ואטרקציות, סיורים וסדנאות ובעיקר בתל אביב, שיש בה מגוון רחב של נופים ועולמות תוכן ופעילויות פנאי מבוקר ועד ליל.
אם חיפשתם איך למקסם את ההנאה התל אביבית כדאי שתדעו שחוויית אירוח אשר מסתמנת כמוצלחת ואהובה במיוחד בקרב הנופשים המקומיים היא דירת נופש.
מדובר בדירות מושקעות המיועדות למטרות נופש ומשרות אווירה ביתית מבלי להתפשר על המותרות ששמורות לחופשה קסומה. זוהי לא דירה בה גרים אנשים בכל ימות השנה אלא דירה שהיא אך ורק לצרכי חופשה השוכנת במבנה שכולו מיועד לנופש ומתוחזק היטב.

1 צפייה בגלריה
דירות נופש במרכז
דירות נופש במרכז
דירות נופש במרכז
(צילום: Benjamin Rascoe on Unsplash)

מדוע כדאי להתארח דווקא בדירת נופש?
דירות נופש במרכז מציעות יתרונות רבים לנופשים, שמיצבו אותן כאלטרנטיבה החביבה בערים הגדולות. אז מהם היתרונות הבולטים והשיקולים לבחור דווקא אלטרנטיבה מסוג זה?
ראשית, אין ספק שמדובר בהזדמנות נהדרת ליהנות משטח רחב ידיים יחסית בהשוואה לחדרי מלון סטנדרטיים, כולל אופציות של חלוקה לחדרים לחופשה בת מספר אורחים, הפרדה בין סלון וחדרי שינה. שנית, לרוב דירות נופש מוצעות להשכרה גם לטווח ארוך, כך שמי שמחפש חופשה ארוכה יותר יוכל לקבל מענה למבוקשו.
דירות נופש מאובזרות היטב לחופשה נוחה ופרקטית לרבות מטבחון, סלון מצויד היטב וההיצע הרחב מאפשר לבחור גם מלונות שמציעים דירות כולל טרקלין נינוח, אספקה של אוכל למקרר בהזמנה אישית, שירותי כביסה, פעילויות כמו יוגה על הגג ומכון כושר.
בדירת נופש נהנים גם מתחושת פרטיות, כי יש פחות דירות בקומפלקס אחד ופחות אורחים ועם זאת, ישנם שירותי ניקוי זמינים בסטנדרט גבוה ממש כמו בבית מלון.
העלות אף היא נחשבת לאטרקטיבית ביחס למה שמקבלים בדירה. האפשרות לנפוש בדירה מאפשרת לחוות את היעד גם כמו המקומיים עצמם. לשכור אופניים ולדווש בסביבה או לעלות על סגווי או קורקינט, להתעורר בבוקר וללכת לים, להדס על החול הרך, לחזור לנוח בדירה, לעבוד קצת, ללמוד או פשוט לנוח ולצאת שוב לבלות. בעיר הגדולה במיוחד שלא נמה לרגע יש אינספור פעילויות ואקשן בלי הפסקה ומסביב לשעון.
איך לבחור דירת נופש במרכז?
בבחירת דירות נופש במרכז כדאי ללכת על מקום אמין שזכה להמלצות וחוות דעת חיוביות, כדי ליהנות מחופשה איכותית בלוקיישן מבוקש.
סי הוטל sea hotel מציעה דירות נופש בוטיק מרווחות במגוון גדלים בתל אביב, באזור הטיילת התוסס חיים כולל אלטרנטיבות אירוח הפונות לים התיכון הקסום ודירה עם ג'קוזי ואפילו סוויטה נשיאותית עם בריכה פרטית, בדיוק למי שחשקה נפשו להתפנק ובגדול או לחגוג חגיגה מיוחדת. אורחי הדירות נהנים גם מהסדר חנייה, חדר כביסה, יוגה ופילאטיס על הגג וכן שירותים מיוחדים כמו אוכל למקרר, לובי נינוח עם אזור עבודה וחיבור לאינטרנט אלחוטי למי שרוצה וצריך להשלים ענייני עבודה, חדר כושר מאובזר היטב למי שרוצה להמשיך לשמור על הגזרה ועל שגרת אימונים גם בחופשה ואפילו סאונה כל זה מרחק קצר מהלב הפועם של העיר הגדולה – כאשר מכיוון אחד נמל תל אביב התוסס ומהעבר השני מתחם התחנה ויפו העתיקה, גן צ'ארלס קלור והטיילת גדושת המועדונים והברים.
מוגש מטעם: סי הוטל