הקלה מכולן: פיצה פיתה
אין קלה יותר להכנה מאשר הפיצה פיתה שכולנו מכירים עוד כשהיינו זאטוטים. הפשירו כמה פיתות, חצו אותן באמצע, מרחו בנדיבות רסק בטעם פיצה, שדרגו אם יש צורך ופזרו גבינה צהובה בנדיבות. הכניסו את הפיתות המופלאות למיקרוגל או לתבנית אפייה ומשם הופ ולתנור. לאחר אפייה קצרה מאוד בחום גבוה או 3 דקות במיקרו תוכלו להגיש את פיצת הפיתה המפורסמת.

1 צפייה בגלריה
משלוח פיצה
משלוח פיצה
משלוח פיצה
(צילום: pexels)

דרגת קושי אחת מעל: תחתיות בצק מוכנות
דרך נוספת להכין לאורחים שלכם פיצה במהירות היא לשלוף מהמקפיא תחתיות של בצק מוכנות. בין אם קניתם אותן ובין אם הכנתם אותן והקפתם, זה הזמן לשלוף אותן החוצה ולהתחיל את הרכבת הפיצה. אם החלטת שרוטב מקופסה הוא לא מספיק תוכלו להכין בזריזות רוטב על הגז מקופסת שימורים של עגבניות מרוסקות, קצת בצל מטוגן, קצת שום, מעט בזיליקום טרי ויש לכם רוטב! מרחו אותו על התחתיות המוכנות שלכם, פזרו גבינה, הוסיפו תוספות מעניינות והופ לתנור.
התחכמות טעימה: פיצה מלוואח
עוד פיצה טעימה ממש היא הפיצה מלוואח. על דפי המלוואח השמנוניים הוסיפו רוטב עגבניות או קטשופ לבחירתכם, גבינה צהובה, פרמז'ן או מוצרלה אם יש ותוך דקות ספורות תוכלו לארח את האורחים שלכם בפיצה מלוואח מדהימה שלא מביישת שום פיצה איטלקית או פיצה פתח תקווה שהייתם מזמינים עד פתח ביתכם.
תוספות שמוסיפות
זה לא ממש משנה איך תכינו את הפיצה שלכם, אם נתקעתם ללא תוספות תוכלו לשלוח את בן הזוג או אחד הילדים למכולת כדי להשלים חסרים, בין אם מדובר בטבעות של זיתים ירוקים, פטריות טריות או אפילו חתיכות אננס למי שאוהבת טעמים טרופיים על גבי הפיצה או המלוואח שלו. העיקר שיהיו לכם התוספות שכולם אוהבים!
פשטידה בעשר דקות השקעה
אם בכל זאת תרצו להשקיע במזון אחר שאינו פיצה אך הוא מהיר, טעים וזמין, תוכלו להיכן פשטידה נהדרת מירקות שיש לכם בבית. הכניסו לקערה קמח, שמן, ביצים ואת הירק הנבחר. תוכלו להשתמש בקישואים, בטטה, פטריות, בצל ועוד שלל ירקות ולהכין מהם פשטידה נהדרת. אם יש לכם כמה גבינות זמינות במקרר תוכלו לשלב גם אותן פנימה, לתבל מעט ולהכניס לתנור, תוך זמן קצר תפיץ הפשטידה שלכם ניחוח נהדר ברחבי הבית. אליה תוכלו לשדך סלט עלים ירוקים ברטוב ויניגרט הדרים, או סלט קצוץ עם הרבה פטרוזיליה ומיץ לימון. לחילופין תוכלו לחתוך כמה ירקות טריים כמו עגבנייה, מלפפון, גזר, קולורבי, סלק, זיתי קלמטה ועוד ולהגיש לצידם רוטב מיונז שום נהדר שיחמיא גם לטעמי הפשטידה וגם כיף לטבול בו את הירקות.
שלום, אפשר להזמין פיצה?
כמובן שאם אין לכם כוח לטרוח תמיד תוכלו לפנות אל הדרך הקלה מכולן, להתקשר אל הפיצה הקרובה לביתכם ולהזמין פיצה בת ים עם שלל תוספות ממש כמו שאתם והאורחים שלכם אוהבים. עד שתסיימו להכין להם קוקטיילים או שתפתחו כמה בקבוקי בירה ותנהלו שיחה ערה על הא ודה הפיצה שלכם תגיע עד מפתן ביתכם חמה וטעימה.



מוגש מטעם דומינוס פיצה