שמי חי נקש, אני הבעלים והמייסד של החברה, וביחד עם הצוות המקצועי שלי, יצרנו אימפריית השקעות במגוון מיזמים דיגיטליים בארץ ובחו"ל. במאמר זה אציג את התובנות שהגענו אליהן לאחר למעלה מעשור של פעילות, ואת סיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו, שמדגימים את האופן בו סייענו לעסקים ברחבי אסיה לכבוש שיאים עסקיים חדשים.

1 צפייה בגלריה
חי נקש
חי נקש
חי נקש
(צילום: באדיבות המצולם)

הפילוסופיה שמאחורי הגישה שלנו
אנחנו מאמינים בגישה הוליסטית לשיווק דיגיטלי. אנחנו לא מתמקדים רק בהיבט אחד; אנחנו מסתכלים על התמונה הגדולה.
האסטרטגיות שלנו מותאמות לכל לקוח, מה שמאפשר לנו לספק פתרונות מדויקים לצרכים וליעדים ייחודיים, וגישה זו היא הבסיס להצלחה שלנו ושל לקוחותינו.
יצירת קמפיינים פרסומיים מבוססי בינה מלאכותית
אחד הפרויקטים הידועים שלנו מבוסס על פלטפורמת מסחר אלקטרוני מתפתחת בסינגפור. למרות שלחברה שהחברה שעבדנו איתה שיווקה מגוון מוצרים, בעלי החברה התקשו להתחבר לקהל היעד שלהם, וכדי לפתור את הבעיה, יצרנו סדרת קמפיינים פרסומיים שמבוססים על בינה מלאכותית, על מנת לשנות את אסטרטגיית השיווק.
עם ניתוח נתוני לקוחות, עשינו התאמה אישית של חווית הקנייה, מה שהוביל לעלייה של 70% במעורבות הלקוחות. יתר על כן, הקמפיינים הממוקדים שלנו הובילו לגידול של 120% בשיעורי ההמרות. סיפור הצלחה זה ממחיש את האופן שבו שילוב טכנולוגיה חדשנית יוצר מהפכה בנוכחות הדיגיטלית של העסק.
אבטחת נכסים דיגיטליים לחברה כלכלית מובילה
אבטחה חשובה היום לעסקים בכל הגדלים ובכל מקום בעולם. הבעלים של חברה כלכלית מובילה בהונג קונג פנה אלינו עם חששות לגבי פגיעות הנכסים המקוונים של החברה שלו, וצוות אבטחת הסייבר שלנו ערך ביקורת מקיפה, זיהה איומים פוטנציאליים והטמיע אמצעי אבטחה חזקים.
התוצאות היו מדהימות, והתבטאו בחיזוק הנכסים הדיגיטליים של החברה, לצד ייעול הפעילות העסקית, מה שהוביל להפחתה של 40% בזמן השבתת המערכת. התנהלות זו הגנה על העסק ובנתה אמון עם הלקוחות. המסר שחשוב לנו להעביר מסיפור הצלחה זה הוא שאבטחה היא חלק בלתי נפרד מהצמיחה.
שיפור הנראות של סטארט-אפ טכנולוגי בדרום קוריאה
הנראות המקוונת יכולה להוביל עסק לשיאי צמיחה חדשים, או לחסל את הפעילות שלו. חברת מחקר וייעוץ בטכנולוגיית מידע מבוסאן בדרום אמריקה שיווקה מוצר חדשני שלא הצליח להגיע לשוק היעד. הפתרון שמצאנו היה יצירת אסטרטגיית קידום אתרים ותוכן שיווקי רב-כיווני שהזניק את הנוכחות המקוונת שלהם.
בתוך שישה חודשים, החברה השיגה עלייה של 300% בתנועה האורגנית ועלייה של 150% ביצירת לידים. השיפור הדרמטי הזה הדגיש את הכוח של תוכן מקוון אסטרטגי וקידום אתרים בבניית נוכחות דיגיטלית חזקה של מותג.
יכולת הסתגלות, חדשנות ומסירות
סיפורי הצלחה אלה חולקים חוט משותף: יכולת ההסתגלות, חדשנות ומסירות של אנשי המקצוע המומחים שלנו, שבקיאים באסטרטגיות להקדמת המתחרים, הבנת הניואנסים של השוק האסייתי והתחייבות להצלחת הלקוחות שלנו, ואלו הערכים שמנחים ומייחדים אותנו.
כמה מילים לסיום
התחום הדיגיטלי של היום מאופיין באתגרים רבים ושונים, אבל עם צוות רב-תחומי שמלווה אתכם בתהליך שמתוכנן היטב, האתגרים האלו יכולים להפוך לצמיחה עסקית חסרת תקדים.
ZmiAlpha היא חברת שיווק דיגיטלי שמתמחה בהאצת צמיחה, הובלת מיזמים חדשים, אבטחת נכסים מקוונים, שיפור נוכחות דיגיטלית, ויכולת להוביל את בית העסק שלכם לשלב הבא. אז אתם מוזמנים להצטרף אלינו לתהליך של שינוי, חדשנות, וגילוי הזדמנויות חדשות.
חי נקש
מנכ"ל ומייסד

מוגש מטעם: חי נקש -מתמחה בפיתוח עסקי