לימודים כאלה מתאימים למי שיש לו חוש אסתטיקה, חוש לעיצוב ועבור מי שתמיד אהב לייעץ לגברים ונשים לגבי תסרוקות או עיצוב ויופי. לימודים כאלה מתאימים גם עבור מי שמחפש מקצוע לעתיד ומקום בעולם הזוהר והעיצוב.
אבל מה לומדים בלימודי ספרות? מי שיתחיל בתכנית לימודים של לימודי ספרות שיער יכיר את כל רזי המקצוע\ החל מידע בנושא אנטומיה עד הכרות עם העור והקרקפת וכלה בעיצוב ובניית תספורת בהתאם למבנה הפנים. הסטודנטים ילמדו לימודי כימיה וערבוב צבעים, גזירת נכונה של שיער, עיצוב תסרוקות, ושאר נושאים חשובים הקשורים למקצוע עצמו. בדרך כלל הלימודים כוללים מסלול עיוני ומעשי ושעות לימוד שבסופן תעודה מקצועית. התלמידים יצאו עם ידע ומקצוע לעתיד ויוכלו לעבוד במספרות מקומיות, ברשתות עולמיות ואף להיות עצמאים.
1 צפייה בגלריה
בית ספר לספרות דיויס ואודי
בית ספר לספרות דיויס ואודי
בית ספר לספרות דיויס ואודי
(צילום: FREEPIK)
תלמידים בקורס יוכלו לבצע הכרות עם מגוון רחב של סוגי השיער ולהבין כיצד מטפלים בכל סוג שיער ואיזה תספורת מתאימים לו. התלמידים ילמדו להכיר כלי עבודה של ספרים החל ממספריים מיוחדים עד עבודה עם מייבש שיער ושאר אביזרים. סטודנטים לספרות יכירו שיטות שונות לייבוש שיער ועיצוב שיער בפן, יכירו סוגים שונים של החלקות שיער ויבינו מה מסוכן ומה לא, תוך שהם יבינו מהי הדרך להתאמת תסרוקות ותספורות, ילמדו על הטרנדים החדשים ואת כל מה שחדש בתחום הספרות, כמו גם ילמדו את המגמות הקלאסיות כמו גלגול רולים ושאר טכניקות שימושיות.
בקורס טוב ואיכותי יכירו התלמידים מושגי יסוד ומיומנויות בסיסיות לעיצוב שיער. בהמשך יעברו קורס כימיה גוונים וצבעים כאשר מדובר בשעות אקדמיות שכוללות בדרך כלל התמחות ותרגול מעשי במספרה. לבסוף התלמידים הופכים למתמחים אשר מבצעים עבודה על דוגמניות שיער.
אז למי זה מתאים? לימודי ספרות מתאימים לכל מי שיש לו חוש אסתטיקה, אהבה לעיצוב, חיבה לבני אדם ורצון להתפתח וללמוד. הלימודים מעולים עבור מי שרוצה להשתלב בעולם היופי והאסתטיקה ועבור מי שרוצה לעבוד במספרות בכול מקום, אפילו מעבר לים. גם מי שרוצה להיות עצמאי יוכל לפתוח מספרה בהמשך, זאת באמצעות לימודי ספרות במוסד מקצועי ורציני כמו דיויס ואודי. אז זה הזמן לדעת יותר על לימודי ספרות ועיצוב שיער.