מה זה קופת גמל
קופת גמל, קרן השתלמות, קרן פנסיה – כל אלה מכשירי חיסכון והשקעה לטווח בינוני וארוך, כל אחד מהם מספק תנאים אחרים ובעיקרון רק קרן פנסיה היא קרן חובה בעוד ששאר הקרנות והקופות הן קרנות וקופות רשות. עד שנת 2016 היו חוקי משיכה של כספי הקופה המקשים על עמיתי הקופה ליהנות מהכסף שחסכו בקופה וניתן היה למשוך את הכסף רק בגיל פרישה מקופת הגמל, דבר שעדיין נהוג לגביי משיכה מקרן הפנסיה. החל משנת 2016 אפשר למשוך כספים מקופת הגמל בכל רגע. יש קופות גמל למטרות שונות, קרן מחלה, קרן פיצויים ועוד. בדרך כלל ניתן לפתוח קופות גמל בכל מקום עבודה ולהפריש חלק מהמשכורת לקרנות וקופות אלה. ההפקדה מביאה עימה הטבות מס ולכן היא משתלמת כי אתם לא משלמים מס על סכומים אלה ואף נהנים מתשואות על הפקדות בקרנות פעילות המשקיעות את הכסף שלכם. כל רואה חשבון ויועץ מס מקצועי יגידו לכם שכדאי לכם לפתוח מעבר לקרן הפנסיה גם קופת גמל נוספת, קרן השתלמות או לעשות ביטוח מנהלים ולהרוויח תשואות וליהנות מהטבות מס כמו גם ליהנות מאפשרויות משיכה דינמיות של הכסף לכל מטרה, בין אם זה לאחר 6 שנים בקרן ההשתלמות, בגיל הפרישה בקרן הפנסיה או בכל עת בקופת הגמל להשקעה.
1 צפייה בגלריה
השוואת תשואות קופות גמל
השוואת תשואות קופות גמל
השוואת תשואות קופות גמל
(צילום: FREEPIK)
חיסכון לכל ילד השוואה בין חברות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
השוואת תשואות קופות גמל הכרחית גם במקרים בהם אתם רוצים לפתוח תוכנית חיסכון לכל ילד הקיימת כאחד מאפיק ההשקעה בקופות הגמל. השוואת תשואות קופות גמל תאפשר לכם לדעת כמה אתם חוסכים עבור הפרשות שביצעתם עבור כל ילד והאם משתלם לכם להישאר בחברת קופת הגמל שלכם או לעבור לחברה אחרת המציעה תנאים טובים יותר בדמי הניהול ובעמלות שהיא גובה. חיסכון לכל ילד מאפשר לכם להפריש סכום כסף של לפחות 51 שקלים כל חודש עבור כל ילד בהתאם ליכולת שלכם וליצור עבורו קופת חיסכון שתישמר עבורו עד שיגיע לגיל 18 ואז יוכל לקחת ממנה את הכספים שנחסכו. השוואת תשואות קופות גמל תיתן לכם אינדיקציה האם קופת הגמל שלכם מעניקה לכם תנאים טובים והאם יש חברות המציעות הצעות יותר אטרקטיביות ומשתלמות שכדי לכם לבחון או להציג בפני קופת הגמל שלכם ולהשוות את התנאים שלה!
השוואת תשואות קופות גמל – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
כנסו לדף השוואת תשואות קופות גמל בפורטל הביטוחים של ישראל ותוכלו לראות את עלויות כל קופות הגמל המרכזיות בישראל. לייעוץ אישי חינם השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף והצעות משתלמות עבור ביטוח חיים, בריאות, פנסיה, גמל, השתלמות וכל אפיק חיסכון והשקעה קיים אחר. פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא המקור הגדול והמקיף ביותר למידע בשוק הפיננסי ובעזרת הכלים השימושיים אשר בפורטל כמו מנוע השוואת תשואות קופות גמל, מחשבוני מידע ועוד, תוכלו לקבל את כל המידע מרוכז במקום אחד ולמצוא את ההצעות הטובות ביותר בכל אחד ואחד מאפיקי ההשקעה והחיסכון הקיימים בישראל של מיטב החברות המובילות במשק!
בעבר רק עובדי מדינה היו נוהגים ליהנות מקופות קמל ורק שכירים אולם כיום שוק החיסכון וההשקעה פתוח לכלל הציבור והמדינה מעודדת כל אחד ואחת להפקיד כספים בקופות הגמל להשקעה, בקרנות ההשתלמות ובקרנות הפנסיה ומעניקה הטבות למפקידים. אין לכם עדיין קופת גמל להשקעה? לא יודעים איפה מנוהלת קרן הפנסיה שלכם וכמה דמי ניהול אתם משלמים? נושאים אלה חשובים ומשמעותיים לכולם אך רוב הציבור לא מתעניין בזה. במצטבר מדובר בעשרות אלפי שקלים שיכולים להיחסך על ידי השוואה פשוטה ומעבר לחברה מתחרה או התמקחות על תנאים בחברה הקיימת שלכם בה מתנהלת הקופה.
חשוב לדעת: ניתן להפרשי לקרן פנסיה מעל הסכום הבסיסי ואם יש לכם אפשרות לעשות זאת מבחינת מאזן רווח והפסד והכנסות או הוצאות שיש לכם, אתם יכולים לבקש מהמעסיק שיפריש עבורכם יותר מהמינימום או לפתוח קרן השתלמות או קופת גמל חדשה על מנת להעביר לשם את הכסף וליהנות מתשלום מס מופחת כל שנה!
ייעוץ חינם בפורטל הביטוחים הגדול בישראל – השאירו פרטים
התייעצו עם בעל מקצוע מוסמך בתחום על מנת להפיק את המירב ואת המיטב מתנאי קופות הגמל להשקעה. מוזמנים גם להשאיר פרטים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל ולקבל ייעוץ חינם בטלפון והצעות של קופות הגמל וחברות הביטוח המובילות בישראל בתנאים הטובים ביותר בישראל.
עצמאים או שכירים? קופות גמל הם מכשיר חיסכון נהדר לכל בעל הגדרה ואם יש לכם אפשרות להפקיד כספים על בסיס חודשי או רב פעמי אל קופות הגמל, כדאי שתעשו זאת ובמקום שהכסף יישב בבנק ויישחק בתוכניות פק"ם לא יעילות, הוא יכול להיות מושקע על ידי חברת ניהול השקעות מקצועית בקרן ההשתלמות ובקופת הגמל ולהשיג לכם תשואה של כמה אחוזים בשנה על הכסף שלכם. באפשרותכם להשקיע את הכסף במגוון מסלולי השקעה: בשוק ההון, הנדל"ן, באפיקי השקעה מסוכנים יותר בעלי פוטנציאל תשואה גבוה וכדומה אך הפרשה אל קופות הגמל להשקעה היא ההשקעה הסולידית והבטוחה ביותר, שיכולה להבטיח לכם שקט נפשי וידיעה שיצטבר לכם סכום כסף יפה למשיכה ושימוש בעוד כמה שנים.
יתרון נוסף הוא היכולת לקחת הלוואה על חשבון הקופה בתנאים מועדפים! קראו עוד על כך באחד מהמאמרים הרבים שפרסמנו בפורטל ובפורטלים פיננסיים מובילים אחרים.
2 טיפים להשקעה בקופות גמל
אחוז ההשקעה – בין אם זה 6% אחוז על ידי המעסיק או יותר, תמיד תוכלו להקטין או להגדיל את אחוז ההשקעה בקופה בהתאם לשינוי בהכנסות שלכם. כיום חובה להפריש לקרן הפנסיה גם עבור עצמאים בשיעור מסוים. מס הכנסה יכול לתת לכם קנס של 500 שקלים במידה ולא תפקידו את האחוז המתאים מההכנסות שלכם לקרן הפנסיה כל חודש. בקופת הגמל זה שונה ואתם יכולים לקבוע בדיוק כמה יופרש עבורכם על ידי המעסיק במידה ואתם שכירים או על ידכם במידה ואתם עצמאים
פיזור ההשקעה – יש לכם אפשרות לפתוח גם קרן השתלמות וגם קופת גמל? עשו זאת ותיהנו מכפל הטבות בקופות ובקרנות שפתחתם!
פנו אל מומחי פורטל הביטוחים הגדול בישראל לייעוץ חינם נוסף. להתראות ובהצלחה
פורטל הביטוחים הגדול בישראל
טלפון: 073-272-5261