מותגי שעונים שמביאים איתם אומנות של ממש
אומנות בתחום השענות היא עדות לתחכום האנושי ולאומנות, מסורת שנמשכת מאות שנים וממשיכה להתפתח עם כל תקתוק. בליבה, שענות משלבת הנדסת דיוק עם עיצוב אסתטי, ויוצרת פריטים שהם גם פונקציונליים וגם יפים. תהליך מורכב זה מתחיל בהרכבה קפדנית של מאות חלקים זעירים, כאשר כל אחד מהם ממלא תפקיד קריטי בתפעול השעון. שענים מומחים מקדישים שנים, לפעמים עשורים, לליטוש כישוריהם, ועובדים עם כלים וטכניקות שעברו מדור לדור. מעבר לשליטה הטכנית, מה שמבדיל בין מותגי שעונים יוקרתיים הוא המחויבות שלהם לחדשנות. בין אם באמצעות פיתוח חומרים חדשים, הצגת מנגנונים פורצי דרך או חתירה לדיוק, מותגים אלה דוחפים כל הזמן את גבולות האפשרי. התוצאה היא שעונים המציעים שילוב של מסורת ומודרניות, המגלמים את הרוח האמיתית שלתחום השענות.

1 צפייה בגלריה
שעוני יוקרה
שעוני יוקרה
שעוני יוקרה
(צילום: PEXELS)

הכירו את מותגי השעונים שכולם מדברים עליהם
כאשר מדברים על מותגי שעונים יש כמה שמות שתמיד חוזרים על עצמם ושכולנו מכירים. אחד מהם, הוא המותג פטק פיליפ. מותג זה הוא למעשה מורשת של שלמות. פטק פיליפ ניצבת כמודל לחיקוי של שענות שוויצרית, המפורסמת בזכות המלאכה והחדשנות חסרות התקדים שלה. מאז הקמתה בשנת 1839, פטק פיליפ הייתה בחזית קידום טכנולוגיית השעונים. כל שעון הוא יצירת אמנות, המגלמת את מסירות המותג לשלמות במשך דורות. אספנים וחובבים מעריכים את שעוני פטק פיליפ לא רק בשל הדיוק שלהם אלא גם בשל בלעדיותם והפוטנציאל שלהם להעאלות את ערכם לאורך הזמן. דוגמא נוספת של מותגי שעונים, היא כמובן המותג קרטייה אשר הגדיר את המושג אלגנטיות מחדש. קרטייה היא לא רק מותג שעונים; זהו סמל של יוקרה ותחכום המכונה "תכשיטן המלכים ומלך התכשיטנים". לקרטייה יש היסטוריה עשירה של יצירת שעונים המשלבים אלגנטיות עם מיומנות טכנית. מאז יצירת שעון הסנטוס הראשון בשנת 1904, קרטייה המשיכה להציג עיצובים מיוחדים.
איך לבחור שעון יוקרתי?
בתחום של מותגי שעונים קשה שלא להזכיר גם את שאנל שלמעשה ממזגת אופנה עם פונקציונאליות ועוד הרבה מותגים אחרים. לכן טבעי שגם אתם, כמו כל אדם אחר שמחפש שעון של מותג ידוע, תלכו קצת לאיבוד. ראשית, נשאלת השאלה האם יש מותגים שהשעונים שלכם איכותיים יותר מאחרים? שנית, האם יש מותגים שלרוב מייצגים שעונים בעיקר לגברים או לנשים? האמת היא, שכדי לבחור שעון יוקרתי של מותג כלשהו, כדאי גם לחשוב על התקציב. אם יהיה לכם תקציב ברור וידוע מראש, אתם תראו שזה יקל עליכם בעת בחירת השעון המתאים. אין ספק שבין אם השעון מיועד עבורכם ובין אם זו מתנה לאדם אהוב, זו בחירה נהדרת. בצורה כזאת תמיד כשאותו אדם שיקבל מכם את השעון יביט בשעון, הוא יחשוב עליכם. שעונים יוקרתיים זו מתנה שמחזיקה מעמד לשנים רבות ולכן גם במובן הזה מדובר על בחירה נהדרת.


מוגש מטעם: PADANI