הממשק המעודכן של Apple Watch 9 משפר את חוויית השימוש וטווח הפעולות של המכשיר. הממשק מותאם אישית כך שתוכלו לקבל מידע מירבי במהירות ובקלות, והוא משתלב באופן מושלם עם מסך ה-Apple Watch. עם ה- watchOS 10, העיצובים החדשניים מביאים לכם חידושים מובנים ואפשרויות ניווט משופרות.
ה- 9 Apple Watch יציג לכם שלושה ווידג'טים מותאמים אישית, שמאפשרים לכם לקבוע מהו המידע החשוב ביותר שתרצו שיופיע במסך הראשי. אפשרות חדשה היא פתיחת "מרכז השליטה" בקלות גם מהמסך הראשי ומהאפליקציות. בנוסף, עיצובי ה-Apple Watch החדשים כוללים תצוגות חדשות כמו תצוגת ה- solar analog שמאפשר קריאות משופרות בהארת הלילה שלו, וגם "לוח צבעים" שמציג את הזמן כרשת של צבעים שמשתנים לפי השעות ביום.

1 צפייה בגלריה
Apple Watch 9
Apple Watch 9
Apple Watch 9
(צילום: Freepik )

ה-iPhone שלכם יהיה הכי קרוב אליכם שאפשר עם האפשרויות החדשות לאיתורו באמצעות ה-Apple Watch Series 9. באמצעות הממשק המעודכן, תוכל לשלוח הודעה ל-iPhone כדי לאתר אותו בקלות, גם כאשר הוא לא במצב מקוון. עם יישום "מפות", תוכלו למצוא פרטים חשובים אודות מסלולי טבע ונקודות חשובות בסביבת הארץ. תוכלו גם למדוד מהירות, כוח ושלל אומדנים תפקודיים.
המנויים ב-Apple Fitness+ יכולים ליהנות מתוכניות אישיות ולבחור את האימון המתאים להם. גם בנושא החברים, עם ה-iPhone, תוכל לראות את מיקומם בזמן אמת ולקבוע מפגשים. השיחות ב- FaceTime בקבוצה יכולות להתרחש גם מה-Apple Watch .
לסיכום, ה- Apple Watch החדש הופך לחלק בלתי נפרד מחוויית השימוש בטלפון. הוא אינו רק שעון אלא ממשק ההתחברות שלכם לסביבה, חברים ולטלפון בכל זמן נתון. אל תפספסו את עולם האפשרויות החדש ש- Apple מאפשר.

מוגש מטעם: איי סטור איל