נכון שיש מתנות רבות שניתן לתת, כמו מצעים, סירים ועוד, ויש צורך בכולם. אבל אחרי כמה שנים כולנו חווים את ההרגשה שכבר מיצינו את כל קשת המתנות שאנחנו יכולים להעניק, ומחפשים משהו חדש ומרענן. ובדיוק בשביל זה יש את מגשי פירות. תוכלו להעניק למשפחה שמאחת אתכם מגש פירות גדול ומרהיב, ואפילו להזמין אותו ישירות עם משלוח כמובן, עד לפתח הבית של המשפחה. מדובר באפשרות נפלאה שגם מפתיעה מאוד ומשמחת את הצד השני, וגם בריאה ומשדרגת את קינוחי שולחן החג בצורה מרשימה.
אילו מגשים נזמין לחג מבחר המגשים שניתן להזמין הוא אינסופי. תוכלו להזמין כמובן מגשי פירות "רגילים" עם מבחר של פירות העונה, חתוכים, שטופים ומסודרים בצורה אסתטית. תוכלו גם להזמין מגשי פירות יותר משודרגים אשר משולבים עם עיטורים שונים, פירות אקזוטיים, נגיעות של שוקולד או עיטורים של עלים ירוקים אשר משתלבים עם הפירות שבמגש. אפשרויות נוספות הן הזמנה של מגש פירות ביחד עם סלסלת פירות או ליקר מבוסס פירות, מה שיוצר התאמה וסינרגיה מושלמת בין מגש הפירות לבין השתייה. כך כל אורחי השולחן ייהנו מקינוח בריא וטעים, ועשיר בוויטמינים ובמינרלים.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay)
סושי ושיפודים אפשרות מעניינת היא להזמין לצד מגש הפירות גם שיפודי פירות או סושי פירות, נציין שאפשר למצוא את כל ההנ"ל כם בחופשה בבתי מלון בצפון. שיפודי פירות הם אופציה קלילה ומהנה להנות מפירות בביס או שניים. תוכלו להזמין שיפודי פירות צבעוניים עם מבחר של פירות העונה, וגם שיפודי מיני קטנים לילדים. גם סושי פירות הוא אפשרות נהדרת, והוא טרנד חדש ומוביל בכל מה שקשור לקינוחי פירות. סושי פירות הוא סושי, ובמקום אורז ואצות יש שכבות ורולדה של פירות עם שקדים, ריבות, בוטנים ואפשרויות נוספות. סושי פירות הוא אטרקטיבי מאוד וישדרג ללא ספק את שולחן הקינוחים בארוחת החג. כל ארוחת חג תשודרג משמעותית עם קינוחי פירות אותם תוכלו להזמין אונליין בצורה נוחה ופשוטה. מגשי פירות, סושי פירות ושיפודי פירות הם אופציה מעולה לשולחן ארוחת החג. עם מגשי פירות טריים ועסיסיים אתם יכולים לשדרג כל אירוע וכל מסיבה, בצורה קלה מאוד. מבחר של מגשי פירות זמינים עבורכם להזמנה עד למקום האירוע בטח אם מדובר בשליחות על אופניים חשמליים שאז אין הרבה זמן המתנה. היתרונות במגשי פירות הם רבים: בריאות, נוחות, אטרקטיביות, מחיר נוח ומגוון רחב. במקום להתעסק עם קינוחי שמנת או מוס שדרושים קירור ולעתים אף הקפאה, אחסון מוקפד ועוד תנאים שקשה תמיד ליישם בצורה פשוטה במסגרת שלל ארגוני אירוע – אתם יכולים לפשט את הכל ולהזמין מגשי פירות, שיפודי פירות וסושי פירות.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay)
למגוון של גילאים מגשי פירות מלונות בתל אביב וקינוחי פירות מתאימים לכל הגילאים, וכך אתם יכולים להיות שקטים שכל האורחים שלכם ייהנו מהקינוחים באירוע שלכם. לילדים יש מגשי פירות עם פירות חתוכים ובריאים, ויש גם שיפודי פירות. ולגילאים המבוגרים יותר כמובן שמגשי פירות מאוד מתאימים וגם שיפודי פירות, אבל יש גם סושי פירות שלרוב מדבר יותר לגילאים המבוגרים והוא כולל מגוון רולדות וחיתוכי סושי עם חתיכות פרי טרי, מחית פירות, ריבות, שקדים ועוד שלל תוספות – והכל מגולגל וחתוך לאכילה נוחה, כמו סושי יפני.
למגוון של אירועים מגשי פירות אידיאליים לאירוח לקשת רחבה של אירועים בפרט במלונות בצפון – החל מאירועים פרטיים ביתיים ועד לאירועים עסקיים רבי משתתפים. תוכלו להזמין מגשי פירות בגדלים שונים, עם סוגי פירות שונים ועם עיצובים שונים, ולצד המגשים להעמיד בקבוקי ליקר פירות או משקאות אלכוהוליים עדינים מבוססי פרי. לאירוע עסקי קטן כגדול, ולאירוע משפחתי או קהילתי – לכל סוגי האירועים מגשי הפירות מתאימים בצורה מושלמת. כולם אוהבים פירות, וגם אם לא את כל הפירות, הרי שזה בדיוק היתרון במגשי פירות – יש שלל סוגים של פירות חתוכים וכל אחד יכול לבחור לאכול את הפירו המועדפים עליו.
3 צפייה בגלריה
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
אביחי טבק - ZoomAt ניהול תוכן
(צילום: Pixabay )
למגוון של צרכים מגשי פירות ממש לא חייבים להיות אופציה רק כאשר מדובר על אירוע. גם אם אתם מארחים בבית את ארוחת ערב החג, או מארחים חברים למפגש קטן – תמיד מגשי פירות ישדרגו את האווירה. את מגשי הפירות מספיק להגיש על שולחן אסתטי או על מפה נאה, וזה הכל. המאמר בחסות אתר- חדשות bignews