נדגיש כי יהיה עליכם להבין כי הוא בעניין, כך לא תעמידו אותו במצב לא נעים. בתור חברים יש כל מיני פעולות קטנות שאמורות להביא את החבר למקום נוח בהרבה. מאוד יכול להיות כי ברגע שתהיה לו זוגיות יציבה, הביישנות תתחיל להיעלם עם הזמן. הביישנות לעיתים היא מנגנון הגנה שקשה מאוד להשאיר אותו מאחור. אך ברגע שיש אהבה בחיים, לא מעט מנגנונים שונים פשוט נעלמים כלא היו.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
תרשמו במקומו לאתרי היכרויות לא מעט אנשים מספרים כי הם נרשמו במקום אותו חבר לאתרי היכרויות נרשמתי לאתר היכרויות במקומו/ה, ותדעו שלרוב זה יהיה לגמרי תקין. רק תוודאו כי אינכם משוחחים עם אנשים שונים תחת זהות בדויה. ברגע שתפתחו את הפרופיל עבור אותו אדם, תוכלו להעביר את האחריות לידיים שלו. יכול להיות כי הצעד הראשון שאותו אתם עשיתם ישחרר את מנגנוני ההגנה. פתאום הוא יראה כי השד לא נורא כל כך כמו שהוא ככל הנראה חשב לעצמו. יש כאלה שחוששים לעשות את הצעד הראשון, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לדחוף אותם.
תדחפו אותם לעשות צעדים אמיצים לעיתים דווקא הדחיפות הקטנות בכל מיני רגעים שונים בחיים יהיו חשובות במיוחד. הרי אנשים ביישנים יתקשו מאוד להרגיש בנוח לעשות את הצעד הראשון כלפי מישהי או מישהו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לנסות להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. אם אתם תהיו במקום הזה תוכלו לדאוג כי הם יקבלו את הרוח הגבית שעשויה לעשות את כל ההבדל. גם אם נרשמתי לאתר היכרויות במקומו/ה תדעו כי זוהי דחיפה שאותה אתם עושים. תוכלו גם לגרום לו לגשת לבחורה במועדון, תוכלו לגרום לה לשלוח הודעה למישהו מסוים. כל הצעדים האלה ישחררו את מנגנוני ההגנה, ויגרמו לאותו אדם לחשוב על התוצאה הסופית.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
תיזהרו לא לדחוף חזק מידיי כאשר אתם רוצים לעזור יהיה עליכם לבחון כי אינכם עושים בדיוק את העבודה ההפוכה. הרי אנשים ביישנים יהיו כאלה שיכולים להיסגר הרבה יותר ממה שהם סגורים כרגע. לכן אם הדחיפה שלכם תהיה חזקה מידיי היא עלולה לגרום לכך שאותו אדם ייסגר עוד יותר. לכן תנסו ללמוד את הצד השני, ותתחילו את הדחיפות בצורה מתונה ומבוקרת. אם אתם רואים שאתם מתקדמים בכיוון הנכון תוכלו להתקדם עם הדחיפות עד להשגת המטרה הרצויה. הכי חשוב שאותו אדם שאתם אוהבים ימצא את עצמו עולה על דרך המלך. העזרה שלכם היא חשובה מאוד, רק שתהיה בצורה הנכונה.
הבינו מהיכן מגיעה הביישנות בסופו של יום כל מי שביישן יתר על המידה עושה זאת מסיבה מסוימת. אם אתם רוצים לעזור יהיה עליכם לנסות להבין מה היא הסיבה שבגללה מגיעה הביישנות. מאוד יכול להיות כי מדובר על משהו עמוק שיהיה עליכם לבחון אותו מקרוב ולנסות לתת עצה טובה. למרות שאתם לא אנשי מקצוע מנוסים, העצות שלכם יכולות להיות חשובות מאוד. ההקשבה שלכם לאותו אדם יכולה להיות זאת שתשנה את התמונה כולה. גם אם תעשו צעדים אמיצים במקומו או במקומה, לא תוכלו לעשות מעבר לכך. יהיה עליכם להשאיר את המושכות בידיים של אותו אדם. הביישנות יכולה להיעלם, אך ההצלחה היא משהו שככל הנראה יישאר לכל החיים.