כריך חביתה מפנק
כריכי חביתה מגיעים במגוון סגנונות ותוספות, אומנם נהוג להכין חביתה בשעות הבוקר, לארוז לילדים לבית הספר או לקחת כריך טעים לעבודה, אך כריך חביתה מושקע יכול להיות ארוחה נהדרת גם בשעות הערב כשמתחשק לאכול ארוחה קלילה אך משביעה. את החביתה אפשר להכניס לתוך פיתה, לחמנייה, לחם לבן או שחור, מחמצת או שיפון או כל סוג אחר של לחם שאתם אוהבים. אנחנו ממליצים להכין כריך של חביתה בתוך ג'אבטה, למרוח שכבת חמאה, להוסיף קצת פסטו, קצת צ'ימצ'ורי, פרוסות של גבינת קשקבל, מעט רוקט, בצל סגול, עגבנייה ומלפפון חמוץ. פשוט מעדן.

1 צפייה בגלריה
לא רק לארוחת בוקר
לא רק לארוחת בוקר
לא רק לארוחת בוקר
(צילום: שאטרסטוק)

שקשוקה אדומה עם חברים
גם השקשוקה נחשבת כמאכל של בוקר, אך למעשה היא יכולה להיות ארוחת ערב מופלאה. אפשר להזמין חברים לערב שקשוקה, להכין סלט קצוץ וסלט עלים, להכין טחינה, להגיש חמוצים וגם לחתוך גבינה בולגרית או גבינת פטה לקוביות למי שרוצה להוסיף. תוכלו לפנק את החברים עם לחמניות טריות שהבאתם מהמאפייה ולערוך את השולחן כמו לסעודת מלכים אמיתית. הכינו שתייה קלה ואפשר גם קוקטיילים מגניבים, שימו מוזיקה נעימה מפלייליסט שאתם אוהבים ושבו לאכול שקשוקה בערב עם החברים.
ערמת פנקייקים מושחתת
פנקייק, מאכל הבוקר האולטימטיבי יכול להיות ארוחה נהדרת לבראנץ' ואפילו לארוחת צוהריים. למשל בחופשים, שבהם אתם יוצאים ומטיילים עם הילדים אבל לא יכולים לקחת איתכם את הפנקייק, והילדים ממש רוצים לאכול פנקייק, תוכלו לחזור בשעות הצוהריים ולהפתיע אותם עם ארוחת צוהריים מושחתת וטעימה במיוחד. עדיף שיעמיסו את כל הסוכר הזה בצוהריים ולא בערב. ואתם תוכלו לפנק אותם עם מגוון סירופים, סוכריות צבעוניות, גלידות בטעמים שונים ואפילו קצפת. מי שרוצה להכניס קצת בריאות בתוך כל הסוכר, יכול לחתוך פירות טריים ולהגיש אותם עם הפנקייק, הילדים יטרפו הכול!
קרואסון אוורירי ומפנק
נהוג לאכול את הקרואסון בארוחת הבוקר לצד כוס קפה חמה, אך אפשר להכין מקרואסון ארוחה נהדרת של אחר הצוהריים. תוכלו להכניס לתוכו גבינת שמנת עם סלמון מעושן, עגבניות שרי ומעט עירית וליהנות מכל ביס. גם בשעה הזו תוכלו לשלב אותו עם כוס קפה חמה רק של אחר הצוהריים.
מיץ תפוזים טרי
מיץ התפוזים הוא המיץ שהכי מזוהה עם ארוחת הבוקר, אך למעשה מדובר במיץ עתיר ויטמינים שניתן לשלב גם בשייקים נפלאים של אחר הצוהריים עבורכם ועבור הילדים. תוכלו להכניס אותו אל הבלנדר ביחד עם פירות קפואים נוספים, ולהכין שייק טעים במיוחד. תוכלו גם לשלב אותו בתוך סלט פירות מזין ורענן. כך הילדים וגם אתם יכולים ליהנות מפירות טריים וממיץ שכולו בריאות.
קפה לאורך כל היום
גם כוס קפה נחשבת אצל רבים כמשקה של בוקר, אך למעשה הקפה חובק העולם אינו נשתנה רק בשעות הבוקר, אלא לאורך כל היום ויש כאלו אשר אף שותים אותו בערב. את הקפה ניתן לשתות כמשקה חם או כמשקה קר והוא יהיה טעים ונפלא כך או כך. כמו כן, מקפה ניתן להכין גם עוגות מצוינות שאפשר לאכול גם בבוקר אבל גם בשעות אחר הצוהריים, ואם אתם רוצים להכין עוגה מפוארת ליומולדת, עם קרם קפה ושוקולד, תוכלו להגיש אותה בכלל בערב.

מוגש מטעם: chef-lavan