במשך למעלה משבע שנים של זוגיות סיפקו גילי ארגוב, בנו של זהר ארגוב, ואשתו ורד כותרות רבות למדורי הרכילות, בגלל מערכת יחסים זוגית שעברה משברים רבים. לפני כחודשיים עשתה ורד מעשה קטן, אך בעל משמעות גדולה מאוד עבורה ושינתה בפייסבוק את שמה ל"ורד וייס" שם משפחתה מלפני הנישואין, ובכך שמה למעשה סוף למערכת היחסים הזוגית שלה.
2 צפייה בגלריה
בני הזוג בימים טובים יותר
בני הזוג בימים טובים יותר
בני הזוג בימים טובים יותר
(צילום: סמי טהרני)
"הורדתי את השם ארגוב, אבל זה שם שימשיך ללוות אותי כל הזמן. עשיתי את זה כי יצאתי פגועה מהזוגיות הזו", היא מודה בעצב. כיום, לאחר שעזבה את ביתם בראשון לציון ועברה להתגורר עם אמה ושלושת ילדיה בבית שמש, היא מספרת בגילוי לב על הזוגיות שכללה לטענתה גם אלימות ומבקשת להיות השראה לנשים שנמצאות במצב דומה.

"האמנתי שישתנה"

אחת הדמויות הצבעוניות, המסקרנות ולמרבה הצער גם הטראגיות, הוא גילי ארגוב, בנו של מלך המוזיקה הים תיכונית, זוהר ארגוב, ותושב ראשון לציון. במשך שנים הוא עולה לכותרות ולאו דווקא בגלל המוזיקה שהוא מייצר אלא דווקא בגלל פרשיות לא מחמיאות כמו ההתמכרות שלו לסמים (מהם נגמל), השתתפות לא מוצלחת בתוכניות ריאליטי ועוד.
מי שנגררה לתוך כל אלו היא ורד ארגוב, 33, אותה הכיר לפני כשש שנים. "למדתי משחק ושלחו אותי, כחלק ממשימת משחק, להביא סיפור של מישהו שמעניין אותי", נזכרת ורד, "הגעתי לגילי כי הסיפור שלו עניין אותי מאוד, אבל לא היו לי כוונות אחרות כי הוא היה באותו זמן עם חברה. הגעתי אליו הביתה והאמת היא שדי נבהלתי ממנו בהתחלה, אבל אחר כך הוא קסם לי והתאהבתי בו. באותו זמן הוא עדיין השתמש בסמים והקשר נותק. אחר כך שמעתי שהוא עבר גמילה והחלטתי להגיע לאחד המועדונים שהוא הופיע בהם.
יצרתי איתו קשר, אמרתי לו שאהיה בהופעה ומיד לאחר מכן נפגשנו. מאז החלטתי שאני לא עוזבת אותו". שנתיים לאחר מכן הם התחתנו ונולדו להם שלושה ילדים (בת שלוש, בן שנתיים ובת שנה). למרות חתונה נוצצת שכללה שורה של זמרים ומנות יוקרתיות, החיים המשותפים היו הרבה פחות זוהרים. ארגוב זומן לחקירה במשטרה בעקבות תלונה מצידה של ורד על אלימות, תלונה אותה משכה לאחר מכן. מאז השניים ניהלו זוגיות יוצאת דופן כשהמון כביסה מלוכלכת מכובסת מול עיניהם הסקרניות של העוקבים ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
(גילי ארגוב | צילום: קובי קואנקס )
"ידעתי מה לקחתי", אומרת ורד, "גילי נגמל מהסמים אבל הנפש שלו לדעתי לא הבריאה וזה הביא את הזוגיות שלנו למצבים לא נעימים. אני מרגישה שאני גרמתי לעצמי את הנזק הזה. אני יכולה להאשים אותו, אבל מה עשיתי שם כל כך הרבה זמן?"מצד שני לא הלכתי למשטרה כי לא רציתי לעזוב אותו, האמנתי שאולי יום אחד הוא ישתנה. היו גם רגעים יפים, הוא היה בכל הלידות, הוא שמר וטיפל בילדים, הוא פרנס כשהיתה לו היכולת. הוא היה מסוגל להוציא אותי לבלות, אבל בכל פעם שהיה טוב חיכיתי בפחד לעוד מריבה או משבר שיורידו אותי שוב למטה. "בשנה האחרונה עשיתי לעצמי טבלה של יתרונות וחסרונות וכל הצד של המינוס היה מלא. היום אני מצולקת ולא בוטחת באף אחד.
כשהכרתי אותו היה לי חשבון בנק מאוד מסודר. היום אין לי חשבון בכלל. כל הנישואין האלה לקחתי הלוואות. אנחנו בהליך גירושין. למרות זאת אני עדיין דואגת לו. הוא עדיין חשוב לי".
"היו צווי הרחקה בינינו, אבל תמיד חזרתי אליו. היום אני מטופלת ומנסה להבין למה הייתי צריכה לחזור אליו בכל פעם. אני מנסה להבין את זה עם עצמי, להבין למה נשארתי"

כותבת יומן

לפני כשנה הפתיע גילי ארגוב בפוסט שבו הוא מספר כיצד גילה שורד עזבה את הבית יחד עם הילדים. היא עצמה השתדלה שלא לדבר על מה שהביא לעזיבתה אל בית אמה בבית שמש יחד עם הילדים וגם כיום היא עדיין זהירה. "אנשים יכולים לנחש מה עברתי, אבל מה שקרה בבית הזה מבחינתי יהיה קבור כי לא אספר. כשקמתי ועזבתי לפני כמה חודשים אמרתי לו שזה יהיה לתמיד, אבל גם אמרתי לו 'אם תטפל בעצמך אז אני אחזור' ובמקום לעשות את זה הוא עשה דבר אחר לגמרי, מאוד משפיל עבורי. אני מכבדת אותו כי הוא אבא של הילדים שלי. אני כותבת יומן לעצמי מהיום שהכרתי אותו ואולי יום אחד אפרסם אותו".
את מצטערת שלא עזבת קודם?"היו צווי הרחקה בינינו, אבל תמיד חזרתי אליו. היום אני מנסה להבין למה הייתי צריכה לחזור אליו בכל פעם. למה בעצם נשארתי. אנשים במשפחה ואפילו חברות שופטים אותי על כך ואני כועסת עליהם. ידעתן מה ואיפה הייתי, אל תצעקו עליי ואל תכעסו, אלא פשוט בואו וקחו אותי משם. יקח לי עוד הרבה זמן להחלים מהקשר הזה. אני מטפלת בעצמי ומודה לבורא עולם על הכוחות שיש בי".
מאז שעזבה, מעידה ורד כי היא מקבלת פניות מצד נשים שנמצאות במצב דומה וחוששות לעשות את הצעד. היא מבחינתה מקווה להיות השראה עבורן. "הציעו לי לערוך הרצאות, אבל אני מסרבת. היו דברים בזוגיות שמבחינתי הם יותר גרועים מאלימות. אני מקווה שנשים ישאבו כוח מהמהלך שעשיתי. יש המון נשים שחוששות לקום וללכת כי אין להן לאן, אבל אני אומרת לכולן אל תחששו. לא יעזור אם תישארו במקום שלא טוב לכן. אל תסבלו".
למרות פניות העיתון, גילי ארגוב סירב להתייחס לטענות וציין בפני הכתב: "אני חוסם אותך".