פרסיליה קשתי, שעלתה לכותרות לאחר שדרסה למוות את דוד מזרחי בן ה- 82 מראשון לציון, נשפטה למאסר ויצאה מהכלא בלימוזינה בליווי תמונות וסרטונים שהועלו ישירות לעמוד האינסטגרם שלה, שוב מעוררת סערה ברשתות החברתיות. הסיבה הפעם: מסיבת יום הולדת מפוארת שערכה לכלבה ג'ון קלואה.
2 צפייה בגלריה
חגיגת יום ההולדת
חגיגת יום ההולדת
חגיגת יום ההולדת
(צילום מסך: עמוד האינסטגרם של קשתי)
שמה של קשתי הפך ידוע בישראל בעקבות אירוע חמור שהתרחש לפני כשבע שנים. אז דרסה קשתי למוות את דוד מזרחי, קשיש בן 82, ועל פי כתב האישום הפקירה אותו למוות. קשתי נשפטה למאסר של שנתיים אותו ריצתה בכלא נווה תרצה, עד שקוצר עונשה בשליש ולפני כחמישה חודשים השתחררה.
את הדרך חזרה מבית הכלא עשתה פריסילי קשתי בלימוזינה, מה שגרר תגובות נזעמות רבות. מה שכמובן לא לא מנע ממנה להמשיך לחגוג בחשבון האינסטגרם שלה לעיני 113 אלף העוקבים שלה.
כעת נראה שהחגיגות הגיעו לשיא חדש, זאת במסגרת אירוע יום הולדתו השלישי לכלב שלה- ג'ון קלואה. החוגגים רקדו לצלילי מוסיקה שניגן ה-DJ וכלבים נוספים שמחו בשמחתו של ג'ון. הקטעים עצמם עלו לדף האינטסגרם של הכלב שלפרקים נראה היה שלא מבין על מה המהומה.
2 צפייה בגלריה
חגיגת יום ההולדת
חגיגת יום ההולדת
חגיגת יום ההולדת
(צילום מסך: עמוד האינסטגרם של קשתי)
התגובות כלפי קשתי לא איחרו לבוא וכמו בפוסטים קודמים, העוקבים תקפו אותה והזכירו את חלקה בדריסתו של מזרחי ז"ל.
קשתי עצמה הגיבה לביקורת וכתבה: "להרבה אנשים היה מה לומר על כך שהחלטתי לחגוג לג'ון יום הולדת 'מה קרה לה? מטומטמת, כולה כלב, חיה בסרט'. לא ראיתי אותו שנה וחצי, גידלתי אותו מהיום שנולד, הוא כמו תינוק בשבילי ורציתי לשמח אותו. אז פינקתי אותו בחזה עוף, בבילוי עם עוד כלבים ועוגת בונזו. כל אחד עושה מה שמרגיש לו נכון. כשאני אוהבת אני טוטאלית ומשקיענית. אז בבקשה די לשפוט ושכל אחד יתעסק בחבילה שלו".