מי הפך לזמר חתונות? מי סוחפת מאות אלפי עוקבים באינסטגרם? מי זכורה במיוחד בשל רומן מסעיר בבית האח הגדול, ומנחה היום מהדורת חדשות מרכזית? שישה כוכבי ריאליטי אהובים גדלו בחולון ובת ים, הפכו ל"סלבס" שכולם דיברו עליהם, ואז פינו את מקומם לכוכבים חדשים. איפה הם היום? יצאנו לבדוק וכמובן לספר לכם את כל הפרטים המעניינים.
6 צפייה בגלריה
תקוה גדעון
תקוה גדעון
תקוה גדעון. בלתי נשכחת
(צילום: טל שחר)
את הרשימה המכובדת פותחת תקוה גדעון. היא גדלה בחולון, התחנכה במוסד דתי בעיר וכשבגרה ניהלה מסעדה מוכרת, אבל אתם מכירים אותה בעיקר כמתחרה עם "הפה הגדול" שזכתה בעונה העשירית של האח הגדול. תקוה גדעון נכנסה לבית האח הגדול בסערה ותוך זמן קצר כבשה את לב הדיירים והצופים עם גישה הומוריסטית, פה חריף ולב זהב.
קראו גם:
תקוה גדעון אמנם זכתה במקום ראשון ובפרס של מיליון שקלים, אבל יצאה מהבית גם עם אהבה שפרחה בינה לבין מתמודד נוסף, ליאור דואק. בין השניים התפתחה מערכת יחסים רומנטית שהסתיימה כחודש לאחר כיבוי המצלמות. עד היום נחשבת תקווה גדעון לאחת מהדיירות האהובות, האותנטיות והבלתי נשכחות ביותר שהתגוררו בבית האח הגדול, ועל כן לא מפתיע שהיא עדיין נהנית מאור הזרקורים.
איפה היא היום?
מאז שזכתה הספיקה גדעון להשתתף בריאליטי נוסף ("גולדסטאר נשים"), לדגמן בשבוע האופנה ולמותגי על כמו "אדידס", לקבל תפקידי משחק בסדרות ("זיגי" ועוד), והיום היא מקדמת גישת "פוזיטיב בודי", שמעניקה המון אהבה לעצמה ולנשים בכל הצורות והגדלים.
6 צפייה בגלריה
אור שפיץ
אור שפיץ
אור שפיץ. תמיד בוורוד
(צילום: טל שחר)
אור שפיץ מחולון עלתה לראשונה לתודעה הציבורית כאשר השתתפה ב-2018 בעונה השנייה של תוכנית הריאליטי "בייק אוף ישראל". היא אמנם הודחה רגע לפני הגמר, אבל גרפה את כל הקופה בעולם האמיתי, כשהפכה למותג של ממש, ושם נרדף לקינוחים מפנקים ויפים, בעיקר בגווני ורוד.
איפה היא היום?
לפני כשנתיים פתחה אור שפיץ קונדיטוריה יוקרתית ברחוב בוגרשוב בתל אביב, בה היא מוכרת את הקינוחים היפהפים שלה על רקע תפאורה ורודה ורומנטית, שפשוט דורשת פוסט ותיוג באינסטגרם. למרות כל ההצלחה, אין ספק שאת חותמת האיכות של "מגה סלבס", שפיץ הרוויחה כשזכתה בדמות משלה בסדרה "ארץ נהדרת".
6 צפייה בגלריה
עדן טהרני
עדן טהרני
עדן טהרני. לא נותנת לשום דבר לעצור אותה
(צילום: דנה קופל)
את עדן טהרני הבלתי נשכחת הכרנו לראשונה כשהייתה בת 17 וחצי. היא הייתה תלמידת תיכון במגמת המוסיקה של תיכון קריית שרת בחולון כשהתמודדה בעונה השלישית של "אקס פקטור", ולא נתנה ללקות הראייה לעצור אותה מלהגשים את חלומותיה. טהרני לא זכתה בתוכנית, אבל רכשה קהל מעריצים רחב, הוציאה סינגלים, הופיעה על כל הבמות החשובות והובילה קמפיינים חברתיים.
איפה היא היום?
היום עדן טהרני היא שם דבר וכוכבת אמתית ברשתות החברתיות עם כמות עוקבים מרשימה: 45 אלף עוקבים בטיק טוק, ו-11 אלף עוקבים באינסטגרם! בשנה האחרונה סיפרה בראיונות שבשל לקות הראייה, היא מתקשה ליצור שיתופי פעולה מסחריים, אבל האתגר הזה כנראה מאחוריה. לאחרונה היא קטפה קמפיינים בתחום הטיפוח, ובמקביל היא מרצה מול קהלים מגוונים על קבלת האחר.
6 צפייה בגלריה
אליעד נחום
אליעד נחום
אליעד נחום. הפתעה, גם הוא התחיל בריאליטי
(צילום: עמית שעל)
את הזמר והשחקן הבת ימי אליעד נחום לא באמת צריך להציג. נחום התפרסם בתפקיד הילד "בר" בתוכנית הקאלט "שמש", בכיכובם של צביקה הדר וגלית גיאת, ומאז הופיע בתפקידי משחק רבים נוספים. אבל - האם ידעתם שהפעם הראשונה שבה הופיע בטלוויזיה הייתה בתוכנית ריאליטי? כן, כן. נחום הפציע לראשונה על המסך שלנו ב-1996 כאשר השתתף בתוכנית "העולם המופלא" בהנחיית ארז טל, וזכה בתחרות "ילדי הפלא" שטל הנחה עם סיגל שחמון. כך שגם הזמר המצליח והמוכשר שאנחנו מכירים היום, נהנה מקפיצת דרך קטנה של כוכב ריאליטי מתחיל.
איפה הוא היום?
בזכות הכישרון האדיר שלו, אליעד נחום הוא היום זמר מצליח ומבוקש, ולא רק זה. ממש בקרוב תוכלו לראות אותו גם כשחקן קולנוע בסרט "אוהב אותך צ'ארלי".
6 צפייה בגלריה
דניאל בן חיים
דניאל בן חיים
דניאל בן חיים. קול פעמונים שמרגש חתנים וכלות
(צילום: יוסי דוס סנטוס)
דניאל בן חיים מבת ים היה רק בן 20 כשהשתתף בעונה החמישית של "כוכב נולד" ואפילו זכה בה. לאחר הזכייה נחשב דניאל בן חיים כאחת ההבטחות הגדולות של העונה. ההבטחה הזו כמעט ומומשה כאשר חתם חוזה עם האיש שהציג לעולם גם את שרית חדד, הסוכן אבי גואטה. בן חיים אמנם הוציא אלבום מצליח, אך אחרי כשנתיים דרכיהם נפרדו.
למרות אהבת הקהל והלוק המדויק, דניאל בן חיים לא הצליח באמת לפרוץ. בשנת 2020 הוא ניסה שוב את מזלו בעולם הריאליטי, כשהשתתף בתוכנית "הכוכב הבא". בשלב האודישנים הוא סחף את הקהל והשופטים והצליח להרים את המסך, אך בהמשך הודח מהתחרות.
איפה הוא היום?
בלי "פריים טיים" וריאליטי אבל עם הרבה כישרון ואהבת מוזיקה, דניאל בן חיים נחשב היום לזמר חתונות מבוקש. הוא מכניס זוגות לחופות בשירה מרגשת, וסוחף את הקהל בקול פעמונים של ילד שתמיד ממשיך לחלום.
6 צפייה בגלריה
מגי טביבי
מגי טביבי
מגי טביבי. פרצה מסערת האח הגדול
(צילום: דנה קופל)
כוכבת ריאליטי נוספת ובלתי נשכחת שנולדה וגדלה בחולון היא מגי טביבי. היא השתתפה בעונה התשיעית של האח הגדול, ששודרה ב-2018, אך רבים זוכרים אותה דווקא בגלל סערת ההדחה שלה - לאחר שניהלה בבית רומן עם המתמודד, ישראל אוגלבו, שבהמשך קטף את הפרס הגדול, והיה הזוכה הגדול של העונה.
את 15 דקות התהילה שלה ניצלה מגי טביבי היטב. היא חתמה חוזה בסוכנות דוגמנות, למדה משחק, ואף השתתפה במספר סדרות בטלוויזיה ("גיבור אמיתי", "למה מי מת") אפילו והנחתה שתי תוכניות טלוויזיה ("ד"ש עם שיר" ו"מתוקים"). במקביל ניהלה מותג תכשיטים.
איפה היא היום?
בשנה האחרונה טביב זכתה לעוד "טייטל" מוערך כשהחלה להנחות את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14. היא גם נחשבת "משפיענית רשת" ועמוד האינסטגרם שלה מונה למעלה מ-240 אלף עוקבים. את בית האח הגדול היא השאירה הרחק מאחור.