יממה אחרי עליית סדרת המתח החדשה בכיכובה, השכימה השחקנית מגי אזרזר, ילידת בת ים והפנים של מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה', לרגל צילומי קמפיין טלוויזיה חדש של המותג.
3 צפייה בגלריה
מגי אזרזר
מגי אזרזר
מגי אזרזר
(צילום: טל עבודי)

הקמפיין החדש בכיכובה הצטלם על סט בוילה מפוארת ברמת השרון, בו מגלמת אזרזר תפקיד חדש: אישה של וואן סוויפ (One swipe) הכל היא מבצעת בפעולה אחת פשוטה ויעילה - כושר, משחק ואפילו הסרת איפור. זהו קמפיין הטלוויזיה הראשון של אזרזר עם 'גרנייה' בקטגוריית טיפוח הפנים.

3 צפייה בגלריה
מגי אזרזר
מגי אזרזר
מגי אזרזר
(צילום: טל עבודי)

אזרזר שעובדת סביב השעון בחודשים האחרונים, עדכנה כי היא נפעמת מכל האהבה לה זכתה ביממה האחרונה, לאחר עליית סדרת המתח שבכיכובה "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו", והוסיפה: "אני בכלל הייתי בזמן ההקרנה של פרק הבכורה, על במת התיאטרון בבית לסין, כך שסיימתי את ההצגה למבול של הודעות. פייר? התרגשתי".
היא גילתה כי "בקיץ הקרוב אני לא מתכננת לנפוש עם קותי והבנות: "ראשית- אני נופשת בעיקר בעבודתי. אני אוהבת להיות בעשייה וזה הכי ממלא אותי - ולא כקלישאה. אני מרגישה מחויבת למדינה שלנו. לא מרגיש לי בנוח לעזוב כרגע במצבה הנוכחי. גם לא עבור חופשה של כמה ימים".

3 צפייה בגלריה
מגי אזרזר
מגי אזרזר
מגי אזרזר
(צילום: טל עבודי)

אזרזר, אמא לתאומות, שיתפה על הסט בתמונות של הקטנות שכבר מלאו להן שנתיים והשוויצה שאחת מהן "היא כמו בלרינה, כל היום מתהלכת בבית על קצות אצבעות. אני מאוהבת בכל אחת ובגיל הזה, אני מרגישה שאט אט אני מזהה אצל כל אחת את האופי, את החיבור, את החלומות, את התשוקה".

קראו גם:

בקרוב, מגי מתכננת משהו חדש ומרגש שמעולם לא עשתה קודם לכן; סדרה חדשה שהיא עצמה יצרה וכתבה בשיתוף צוות עשיר של כותבים, בבימויו של ארז בן הרוש. לדבריה, "מדובר בסדרת מערכונים שם אני אגלם דמויות שונות שמעולם לא זכיתי לשחק. אני מגשימה לעצמי חלומות".