תכירו את המתמודד המועדף של ראש עירית בת ים לשעבר, יוסי בכר, בתכנית 'הישרדות': ניר רגב (42) מהעיר לוד, גרוש פעמיים ובעל קבוצת כדורגל מוכרת במרכז הארץ.
3 צפייה בגלריה
ניר רגב
ניר רגב
ניר רגב
(צילום מסך, רשת 13)

רגב נולד בלוד לאבא, בני רגב, שכיהן כראש העירייה. אוהב את העיר לוד, ולא סתם הוא מנכ"ל קבוצת כדורגל "הפועל לוד" כשאחיו הוא בעלי הקבוצה. בעבר הוא אף היה דוגמן ועבד עם לא מעט פוליטיקאים בכירים במדינת ישראל, כיועץ פוליטי של ח"כ מירי רגב וח"כ לשעבר אורן חזן.

3 צפייה בגלריה
ניר רגב
ניר רגב
ניר רגב
(צילום מסך, רשת 13)

קראו גם:

"כולי אסטרטגיה, אני לא צריך אסטרטגיה. אני ניר רגב אסטרטגיה אחת גדולה.", אמר בתעודת הזהות שלו בערוץ 13 רגע לפני עליית התכנית, "אני בא נטו ניר. אני לא בא לתחבולות, לא בא לקומבינות, אני ארצה לעזור לעולם ולהיות חבר של כולם, לשתף, לתת כתף לכולם. מה שצריך לקרות מי אנחנו שנחליט. הייתי פעם דוגמן עם קוביות וכאלה, חזרתי לקוביות שוקולד. עשיתי סוויץ בראש לפני הישרדות. תוך חודש וחצי ירדתי במשקל, אני איש של בורקסים בבוקר ומלאווח בערב".

3 צפייה בגלריה
יוסי בכר וניר רגב
יוסי בכר וניר רגב
יוסי בכר וניר רגב
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)

ראש העירייה לשעבר, יוסי בכר, פרגן למתמודד בעמוד בפייסבוק שלו: "הערב תתחיל עונה חדשה של הישרדות שבשבילי היא משמעותית במיוחד. בעונה הזו כולכם תחשפו לאדם מיוחד, אמיתי, ערכי, אוהב אדם, אכפתי, ושהוא אחד מהאנשים האהובים עליי בעולם. ניר רגב אגדה אמיתית, אח יקר, אהוב ליבי אוהב אותך מאוד, מאחל לך הצלחה, אני כל כך שמח שעם ישראל ייחשף לאדם כמוך".