3 צפייה בגלריה
אזעקות בבת ים
אזעקות בבת ים
אזעקות בבת ים
(צילום: canva)
האיראנים במטחים כבדים של טילים בליסטים על ישראל: אזעקות נשמעו הערב (ג') בין היתר בראשון לציון, רחובות, בת ים, חולון, וכל אזור גוש דן והשפלה.
מירי עשרות הטילים שכוונו לעבר מרכז הארץ, מתוך מאות טילים בסך הכל שנורו לעבר המדינה, לא היו נפגעים וכן לא ידוע על נפילות כלשהן בבת ים, למרבה המזל ובעקבות עבודת מערכות ההגנה של צה"ל.

3 צפייה בגלריה
הרמטכ"ל בהערכת מצב בקריה
הרמטכ"ל בהערכת מצב בקריה
הרמטכ"ל בהערכת מצב בקריה
(צילום: דובר צה"ל )

חובשים ופאראמדיקים של מד"א יצאו לסרוק מספר זירות בהם התקבלי דיווחים. כרגע אין דיווח על נפגעים מהירי לעבר מדינת ישראל למעט שני פצועים קל מרסיסים בגזרת תל אביב ופצועים קל ברחבי הארץ מחבלות בדרך למרחב המוגן ונפגעי חרדה.
ראש עיריית בת ים בהודעה רשמית לציבור: "בשלב זה הסתיימה המתקפה האירנית הנוכחית. אין נזק ואין נפגעים בעיר שלנו. אין צורך להישאר במרחבים המוגנים. עם זאת, בהישמע אזעקה יש להיכנס מיד שוב למרחב מוגן עד להודעה חדשה. בהמשך הלילה אקיים הערכת מצב נוספת עם הצבא וגורמי החירום, ואעדכן בכל התפתחות.
"במקביל אנו פרוסים בכוחות מתוגברים עם המשטרה, השיטור העירוני, הפיקוח וסיירת הביטחון שלנו על רקע הפיגוע הקשה הערב ביפו. אני קורא לציבור להגביר עירנות ולהודיע לנו על כל דבר חשוד.
"שימו לב: אין לקיים שום התכנסויות או אירועים גדולים של יותר מ-30 איש בשטח פתוח ו-300 במקום סגור - אבל אך ורק אם יש מרחב מוגן תקני עבור כל הנוכחים. זה כולל אירועי דת ואירועים פרטיים.
בנוסף חופי הים סגורים ואסורה הרחצה בהם עד הודעה חדשה. המוקד העירוני 107 ממשיך לעמוד לרשותכם בכל שעה.
אנו ניכנס מחר לחג תוך כוננות עליונה ושמירה על שגרת חירום, אך נזכור עדיין שאנו ערוכים לכל תרחיש ברמה הגבוהה ביותר- ונעבור את זה ביחד: ברוגע, במקצועיות ועם חיבוק גדול לכוחות הביטחון שלנו".


3 צפייה בגלריה
פיקוד העורף
פיקוד העורף
פיקוד העורף
(צילום מסך: אפליקציית פיקוד העורף)

הנחיות פיקוד העורף בבת ים


הנחיות פיקוד העורף החל מהיום, 1.10 ועד ליום שבת ה-5.10:
חופי הים נסגרו ויישארו סגורים עד לשינוי הנחייה. חל איסור להגיע או לשהות בחופים.
לא יתקיימו אירועים של למעלה מ-30 אנשים בשטח הפתוח, ו-300 אנשים במקומות סגורים, וזה כולל גם תפילות בבתי הכנסת בחג.
המוקד העירוני 106 פועל כרגיל ועומד לרשותכם בכל שאלה 24/7.
בבניינים משותפים, נא להשאיר את דלת הבניין פתוחה (לא נעולה), בכדי שבמקרה של אזעקה עוברי אורח יוכלו להיכנס ולהתמגן.
פורסם לראשונה: 20:53, 01.10.24