"אנשים פולשים לדירות של עמידר ואני סוחבת את בני בידיים, פעמיים ביום, וכבר נפצעתי בכתף. אני נענשת בגלל שאני שומרת חוק". כך אומרת השבוע ג', אם יחידנית, תושבת האיזור, שסועדת שניים מארבעת ילדיה.
1 צפייה בגלריה
 בנה של ג'. 289 אחוזי נכות
 בנה של ג'. 289 אחוזי נכות
בנה של ג'. 289 אחוזי נכות
(צילום פרטי)
קראו גם >>
בימים אלה מתגוררים האישה וילדיה בקומה השלישית בבניין עמידר, ללא מעלית. במשך שנים היא היתה שמחה בחלקה, אך הבעיות הרפואיות של ילדיה הפכו את חייה לקשים במיוחד, וכבר שנתיים היא מבקשת ממשרד השיכון לעבור לדירה מונגשת.
"אני סוחבת את הבן הקטן שלי בידיים, מעלה ומורידה בכל בוקר ובכל צהריים", היא אומרת, "אם יש לי סידורים, טיפולים רפואיים או אפילו קניות בסופר, אני שוב צריכה להרים אותו ואת הטיולון שלו. זה מאוד קשה. השגרה הזאת פגעה גם בבריאות שלי, ואני צפויה לעבור ניתוח בעקבות פציעה בכתף. אין לי מושג איך אסתדר בימים שאחרי הניתוח".
על פי מסמכי משרד הבריאות, מדובר בנכות קבועה ובנה יישאר בכיסא גלגלים לצמיתות, למרות זאת, במשרד השיכון תובעים עוד ועוד מסמכים שיוכיחו את מצבו. "יש לו 289 אחוזי נכות", טוענת האם, "מה עוד הם יכולים לבקש מילד במצב כזה? הטיולון שלו תופס את כל הדירה. זה מכעיס במיוחד לנוכח העובדה שמספר רחובות לידנו יש דירת קרקע של עמידר שפלש אליה אדם. אני נענשת בגלל שאני שומרת חוק".
ממשרד השיכון נמסר בתגובה: "בפברואר השנה אושרה למשפחה החלפה לדירה בקומה הראשונה וכעת המשפחה בתור הממתינים לדירה בקומה זו. לאחרונה פנתה שוב המשפחה להחלפת הזכאות לדירת קרקע/מעלית, וככל שהמשפחה תסיים להעביר את המסמכים שנדרשה להעביר, נוכל לטפל בבקשתה בהקדם".
"השגרה הזאת פגעה גם בבריאות שלי, ואני צפויה לעבור ניתוח בעקבות פציעה בכתף. אין לי מושג איך אסתדר בימים שאחרי הניתוח"
לכל העדכונים - חדשות בת ים