האחיות עדן גיל והדר שכטר, ילדו בליל השנה החדשה את התינוק האחרון של שנת 2021 ואת אחת התינוקות הראשונות של שנת 2022 בבית החולים וולפסון. שתיהן יולדו על ידי ד"ר נועה גונן, באגף הנשים והיולדות במרכז הרפואי וולפסון ונמצאות עכשיו יחד באותו חדר יולדות.
1 צפייה בגלריה
האחיות עם הילדים
האחיות עם הילדים
האחיות עם הילדים
(צילום: דוברות וולפסון)
קראו גם:
עדן מספרת: "אנחנו עושות הכול יחד, כל החיים גדלנו יחד, ישנו יחד, נכנסו להיריון באותו זמן ועכשיו גם ילדנו יחד". שתיהן כלל לא גרות באזור: אחת מקריית שמונה והשנייה מראש העין, אך הגורל רצה ושתיהן ילדו באותו היום במרכז הרפואי וולפסון.
הדר, האחות הקטנה בין השתיים, מספרת שתכננה ללדת בצפון, ואחותה בסמוך לבית, היא אפילו הספיקה לבקר במיון לפני שנסעה למרכז לבקר את אמה. "זה תפס אותי כאן בלילה. אחותי באה בשבילי וכשהייתי בלחיצות היא ניצלה את ההזדמנות ונכנסה למוניטור. היא כבר הייתה בפתיחה 4 והכניסו אותה לחדר הלידה".
הלידה הייתה מרגשת במיוחד כיוון שמדובר על ילדים ראשונים עבור האחיות, ונכדים ראשונים למשפחות. "אמא שלי רצתה שנבוא ללדת בוולפסון ואמרנו לה שבגלל המרחק זה פחות מתאים, אז היא קיבלה את מבוקשה", הן אומרות וצוחקות. "המיילדת עינת וד"ר גונן הפכו לנו את החוויה למדהימה".
ד"ר גונן שכבר נמצאת לא מעט שנים בתחום, עדיין מוצאת את עצמה מתרגשת מכל לידה, והפעם התרגשה פעמיים. "מאוד התרגשתי מהסיטואציה. קראו לי לבדוק אותה בחדר המיון ולהעריך האם ניתן להכניס אותה לחדר הלידה או לא, והיא סיפרה לי שאחותה יולדת בפנים. אני הייתי באמצע הלידה של אחותה, זה היה מרגש מאוד".
"שתיהן נתנו פייט רציני בלידה והיא באמת אירוע מאוד מרגש. לא קורה הרבה ששתי אחיות יולדות במקביל", היא מספרת. "שתי האחיות היו לאחר מכן באותו החדר. אני מתרגשת מכל לידה ופה זה היה פיק נוסף של התרגשות".
כל העדכונים - חדשות בת ים