מעורר השראה: עשרות ארגזים ושקיות של משחקים, צעצועים, ספרים וחומרי יצירה שנאספו ע"י חניכי תנועת הצופים משבט דן בבת ים, הגיעו השבוע למעון לנשים מוכות של ארגון ויצו בעיר. המתנות חולקו לילדי הנשים השוהות במעון, ילדים וילדות בגילאי הגן ובתי הספר.
1 צפייה בגלריה
נדב בוטנר עם המתנות שאסף לטובת הילדים במעון
נדב בוטנר עם המתנות שאסף לטובת הילדים במעון
נדב בוטנר עם המתנות שאסף
(צילום: באדיבות הצופים)
מטרת המבצע הייתה לשמח את הילדים והילדות והרחיב להם את אפשרויות העיסוק בזמן הסגר הארוך. היוזמה לפעילות הברוכה הייתה של צוערי בה"ד 1 בקורס קצינים. ואת הקישור עשתה מהמ"פ בקורס שהיא בוגרת שבט דן.
קראו גם:
חניכי הצופים מבת ים נרתמו למשימה, הפעילו מערך של פניות וקשרים דרך הרשתות החברתיות, פנו לקרובים ומכרים ואספו כמות יפה ונאה של הפתעות לילדי המעון. כל הילדים גם צרפו מכתבי ברכה וציורים כחלק מהמתונות, וחניכי השכבה הבוגרת של הצופים בבת ים אספו את המתנות והעבירו אותם בצורה מרוכזת לנציגי ארגון ויצו.
פעילות ההתנדבות של חניכי הצופים בבת ים היא רק אחת מתוך עשרות פעולות התנדבות שבהם עוסקים הצופים בימים אלו בכל רחבי הארץ.
רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "תנועת הצופים שמה לעצמה מטרה לעמוד לרשות החברה בישראל בזמן סגר הקורונה בכל נושא ובכל תחום בה היא נדרשת ויכולה לסייע. אלפי חניכים פעילים מאז תחילת הסגר בעזרה לזולת ולקהילה. ורק לדוגמא - בהרצליה מתנדבים החניכים בבית חולים שלוותה, ובכפר- סבא בבית חולים מאיר, בתל אביב עוסקים בני הנוער בהעברת ספרים מהספריות לבתים של אזרחים וותיקים., ובירושלים שפצו בני הנוער של הצופים מועדון לנוער בסיכון".
לעדכונים - חדשות בת ים